Deken waterdicht maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Deken waterdicht maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 11:25

Ik heb mijn winterdeken eergister gespoten met Harmisol wat het waterdicht moet maken, maar gister scheen mijn deken van buiten als van binnen nat te zijn.
Mijn moeder had het voor me gehaald en zei dat ze kon kiezen tussen het merk Harmisol en HG, maar die van HG was duurder dus had ze maar die andere meegenomen.
Met welk middel spuiten jullie je deken in het waar koop je het?
Laatst bijgewerkt door Alice op 11-11-04 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 11:28

Waterdicht maken is vrijwel onmogelijk,
je kan het wel voor geruime tijd waterafstotend krijgen maar met weer zoals dat van gister is het logisch als ze dan na een paar uur doorlekken.
Ik denk dat je het voordeligste uit bent als je een heel goedkope ongevoerde waterdicht dek over je winterdeken heengooit, die heb je al voor een paar tientjes. Dat is nog altijd sneller, beter en uiteindelijk goedkoper als continue met al die middeltjes spuiten.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 11:31

voor 30 euro heb je al een goede 2e handse echt waterdichte deken. die kan je dan over je deken heenleggen.

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 11:37

Ik heb opzich wel een regendeken wat ik eroverheen kan doen, maar wordt het dan niet erg warm??

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 11:38

een ongevoerde regendeken geeft over een andere deken heen nauwelijks warmte af hoor Knipoog