Ik ben nu al een paar dagen aan het rondsnuffelen en ik heb hier al eerder een topic over geopend. Patos wordt getraind op Z-niveau, waardoor de training redelijk zwaar is. Nu krijgt ze door gevoeligheid voor spierbevangenheid 3/4 schep brok per dag, waardoor ze eigenlijk niet genoeg belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt.
Vooral met het verzamelen is ze vrij snel moe in de achterhand en de laatste tijd is ze wat rustiger en heeft ze wat minder praatjes dan normaal. Hoewel we het rustig aan doen, wil ik haar helpen door o.a wat extra vitamine E te geven. Ze krijgt momenteel namelijk wat te weinig hiervan.
Wat is nu een goed en betaalbaar supplement om Patos te ondersteunen bij zware trainingen en wedstrijden. Ze krijg sportbrok en staat overdag op het land.
Antheman
Geplaatst: 10-11-04 22:55
Weliswaar geen sportpaard, maar ik voer mijn paarden PAVO aurokoeken. Hier zitten in iedergeval alle benodigde vit en mineralen in.
fresco
Geplaatst: 10-11-04 23:04
Als ze overgevoelig is voor spierbevangenheid, moet je eens Pavo Eplus, daar zit Vitaminen E, C en selenium in. Dit werkt echt goed, en wat ook super belangrijk is bij dit euvel, dat je goed in- en uitstapt! Succes ermee!
Carola_de_W
Geplaatst: 10-11-04 23:10
Soulmate is ook een goed supplement. Gaat ook spierverzuring ed tegen.
Zelke
Geplaatst: 10-11-04 23:30
Voedingsuplementen van PAVO zijn erg goed. maar pas op met vitamine E daar mogen ze niet teveel van hebben
flamingo
Geplaatst: 10-11-04 23:32
Heb inderdaad ook goede ervaring met Pavo supplementen. Suc6, ik hoop dat het werkt.