Misschien een rare vraag, maar ik vraag me dus af of er hier mensen zijn met negatieve ervaringen met Weather Beeta waterdichte dekens.
Ik heb in september de WB Landa light gekocht voor mijn geschoren shetlander. De deken ligt echt perfect, schuurt niet, schuift niet en past precies. Tot vandaag was ik helemaal in de zevende hemel met deze deken. Vandaag heeft het hier nogal lang (maar niet eens erg hard) geregend. Daarstraks haalde ik de deken eraf en hij was helemaal doorgelekt en echt drijfnat aan de binnenkant.
Dat moet toch niet kunnen met een waterdichte deken van net twee maanden oud? Zou dit een toevalsstreffer zijn, of zijn er misschien meer problemen met deze dekens?
beautyfull_mickey
Geplaatst: 10-11-04 20:41
ik heb er eens een staldeken van gehad,maar heel snel weer verkocht,hij lag echt niet,schoof helemaal naar achter en drukte op de schoft.
op oude stal waar ik voorheen stond had een meisje ook van dit merk een regendeken met hals. zij was er erg tevreden over weet ik
Jigger_lief
Geplaatst: 10-11-04 21:45
Ik heb een ook een weather beeta landa.. maar dan niet light, die van mij lekt niet door ik ben er zeer tevreden mee in ieder geval
MISTRAL94
Geplaatst: 11-11-04 00:58
Ik heb de Weather Beeta Orican Combo. Ik ben er erg tevreden over, als ik jou was ging ik terug met die deken. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met deze deken.
Tralala
Geplaatst: 11-11-04 01:02
Ik had ook een WB, geen idee welk model. Een KNALrode iig, zonder hals. Schuurde idd ook enorm, en had elke keer enorme scheuren. De deken was helemaal niet stevig! Bovendien ging hij steeds aan het schuiven waardoor ze steeds over de bilkoorden heen mestte (getver...) Heb nu een HH twotone en die bevalt stukken beter!
jufloontje
Geplaatst: 11-11-04 11:39
Ik heb ook een aantal paarden onder WB's lopen en mij bevallen ze echt uitstekend! Zijn 1 van de eerste dekens die niet schuren op mijn haflinger en rijpaard en ze liggen ook heel mooi recht. Ook heb ik nog nooit problemen gehad met doorregenen.
Ik denk dat jet het beste terug kunt gaan met de deken en het probleem voorleggen, wie weet is het een "foutje" deken....
never
Geplaatst: 11-11-04 14:02
hoi hoi
ik heb ook een deken van Wb nieuw gekocht bij divoza als er wat mis mee is kun je gewoon hun bellen hun lossen je probleem wel op ze hebben echt een super goede survice.
Saar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-04 22:39
Ik heb gebeld naar de Divoza, en ik moest maar even terugkomen met de deken. Dan zouden ze er naar kijken en een oplossing bedenken.
Moet ik wéér naar Heteren
Sjel
Geplaatst: 12-11-04 23:20
Ach als je er nu maar een goede deken voor terug krijgt toch?! Ik heb ook een Wb gekregen bij mijn paard, daar heeft hij altijd mee in de wei gestaan ook met sneeuw en regen, dus denk dat het wel een fijne deken is. Ik heb trouwen een Pimpelpaarse met losse hals erbij..
Renske_
Geplaatst: 12-11-04 23:38
ik heb de WB Landa, en sinds deze week heeft Quentin ook de halsdeken op, ligt perfect en blijft tot nu te perfect droog
_flo_
Geplaatst: 12-11-04 23:44
Ik heb een All Weather Beeta, al 5 winters lang, nooit geen problemen mee gehad !
Omdat ik elke keer na de winter de hoge drukspuit erop zet om hem schoon te maken, is de deken aardig "dun" geworden.
Ik heb nog niet uitgeprobeerd of de deken na al die schoonmaakbeurten nog waterdicht is en warm genoeg.
Zal het binnenkort maar eens doen.
WenK
Geplaatst: 13-11-04 10:31
Ik heb sinds kort een WB, nog niet op gehad. Ik heb ook een HH, die blijft prima waterdicht en een S&K en die is ook perfect.
Ik denk dat het een foutje is. Een waterdichte deken mag niet na 2 maanden al lekken... ff terug gaan dus...
taverno
Geplaatst: 13-11-04 11:12
Ik heb ook een Weather Beeta Landa,de dikkere.Mijn paard had hem 1 week op toen er al 2 grote scheuren tot op de onderlaag in zaten.
Ik heb hem laten maken bij Divoza en die wilde niet tegemoet komen in de kosten.Omdat ze niet garanderen dat de dekens scheurvast zijn. Hij heeft hem sinds een paar dagen weer op maar heefter nog niet mee in de regen gestaan dus ik weet niet of hij echt waterdicht is.
Raya
Geplaatst: 13-11-04 19:36
Ik heb ook een WB maar dan de orican. Ik kan verder weinig zeggen over waterdichtheid of scheurvastheid. Hij voelt steviger als bijv. Harry Horse deken die ik heb en daar zit al een scheur in na een maand.
Ik ben benieuwd hoe hij blijf deze WB!
Dooby
Geplaatst: 14-11-04 22:27
De WB dekens staanbekend om de smalle hals zodat ze neit gaan schuiven. ik heb er zelf twee voor me friezen en nog nooit last gehad van doorlekken. Miss kan eht ook komen door wassen!
Saar
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-04 22:52
Ik heb de deken net twee maanden, hij is dus nog niet gewassen...
Dennis
Geplaatst: 14-11-04 23:03
Ik zou even terug gaan.
De WB van m'n zusje doet het wel super. Zelf heb ik een Rhino liggen die het net zo goed doet, die is zelfs al een paar keer gewassen en nog helemaal waterdicht(spuit hem wel altijd eventjes voor de zekerheid in).
zobras
Geplaatst: 16-11-04 14:40
Niemand toevallig ervaring met de Weatherbeeta Fusion, met een buikflap??