Stands op wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rhaia

Stands op wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 13:08

Wat zouden jullie nou aan stands (winkeltjes) zien op een concours hippique?

Noem wat namen van winkels, maar ook van het soort product dat je zou willen kopen... (of juist NIET)

Ik weet dat als je een hippisch evenement hebt, de winkels van divoza al staan te springen voor een stand. Maar wat wil het publiek?

Evenement met springen, dressuur, mennen en demo's.

Ik hoor het graag van jullie!
Laatst bijgewerkt door Rhaia op 10-11-04 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:18

Wil je dit weten om te organiseren of zomaar?

Ik wil het liefst zoveel mogelijk kleine paardenspulletjes of evt. een stand met paardenvoer en poeders en dingen. Ook bijv. de wat grotere dingen zoals zadels en dekens vind ik leuk.
Ik heb een hekel aan de "alleen kunnen kijken" stands, zoals met alleen een folder van iets.
Die laat ik dus links liggen.

Ik was als laatste evenement bij Hippique Breda, niet echt super-internationaal dus, maar het viel me ook zwaar tegen wat eromheen was!
Ik was blij dat ik van een toko VIP kaarten had, zodat ik gezellig ergens een hapje en een drankje kon nuttigen, anders had ik mooi in de regen gestaan!
Er was verder niks te beleven daar!
Ja, ik ga meestal om te kijken, te neuzen en e een gezellige dag van te maken dus ik hou van "van alles wat"

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 13:24

Nicolletje schreef:
Wil je dit weten om te organiseren of zomaar?

Ja, ik ben bezig zo'n evenement op te zetten en wil graag jullie mening horen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:50

Ik ga naar een wedstrijd om te rijden en niet om spullen te kopen Knipoog
Maar het voegt voor mij niets toe aan een wedstrijd, als ik moet wachten op de prijsuitreiking ga ik misschien even kijken, maar zal het ook niet missen. Als ik iets nodig heb koop ik het liever gewon bij een ruitersportzaak in de buurt, zodat ik het ook kan ruilen als het niet goed is.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:52

Ik rij niet, ik ben publiek Cool

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:03

Als ik naar een evenement ga vind ik het altijd erg leuk om in de stand / winkeltjes rond te neuzen.
Het leukst vind ik stands met kleine dingen, ik zou nooit een zadel op een evenement kopen, omdat ik mijn paard eerst wil passen, koop je straks een verkeerd zadel.

Winkeltjes met kleine dingen (halsters, touwen, chaps e.d. ) vind ik heel leuk om even in rond te snuffelen. dekjes en setjes zijn tegenwoordig helemaal in.

marije999

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:20

Tja, we zijn wel eens op wedstrijd gegaan zonder singel, en als je dan op een paardenwedstrijd start met een iele E-pony zit er echt niets anders op dan een nieuwe singel kopen..... Lenen is er dan ook niet bij. Dus dat soort dingen is wel zo praktisch. Verder idd de kleine dingetjes, zoals dekjes, bandages, peesbeschermers e.d. Luxe dingen als zadels is ook wel leuk.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:49

Ik vind het altijd leuk om standjes te zien van spullen/ organisaties die je niet standaard in elke paarden winkel vind. Wat dus voor menigeen nieuw is om te zien. Bijvoorbeeld een standje over parelli of over een boomloos zadel.