ik wil graag een ander zadel aanschaffen, ik heb wel een goed zadel (stubben) maar ik rijd er niet naar m'n zin op. nu zit ik te twijffelen tussen een hulsebos of een luxor(eurorider) zadel omdat ik dat heel lekker vond zitten. Maar je hoort er zo weing over .
Wie kan mij hierover informeren of wie heeft ervaring met deze zadels?
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 10-11-04 09:25
Als je met de zoekfunctie de woorden Euroriding Luxor intikt, dan krijg je een hoop informatie. Let op: het is Euroriding (en geen Eurorider ). Ik heb zelf een Euroriding Diamant gehad en dat was een prima zadel.
Anoniem
Geplaatst: 10-11-04 09:29
Mijn ervaringen met Hulsebosch jr. zijn erg slecht. Een ontzettende hork met zeer slechte service.
CK88
Geplaatst: 10-11-04 09:53
Hulsebosch zadels zijn 1 van de fijnste zadels die ik me kan wensen of neem een KN zadel, die zitten ook heeerlijk.
En de prestige top dressage is ook een super fijn zadel
TeamSpirit
Geplaatst: 10-11-04 10:14
KN zadels zitten inderdaad heerlijk je hebt er nu ook een nieuw model van echt prachtig zijn ze
Volkoren
Geplaatst: 10-11-04 10:55
als je serieus overweegt om een nieuw zadel aan te schaffen zou k eerst de zadelmaker met die zadels lang laten komen. .Ik had ook al ongeveer in mijn hoofd wat ik wilde maar er lagen maar 2 zadels goed op mn merrie en niet de zadels die ik in gedachte had..
KarinvdM
Geplaatst: 10-11-04 12:13
Ik heb een Hulsebos en ik ben er erg tevreden over. De service vind ik ook prima. (Of ik Hulsebos jr wel of niet een aardige vent vind doet niet terzake. Het gaat mij om het zadel niet om hem! )
Zonnetje81
Geplaatst: 10-11-04 13:21
Ik heb een Hulsebos zadel waar ik zeer blij mee ben maar de service moet je dan maar op de koop toe nemen aangezien ze toch een bepaalde unieke positie vervullen. De service is niet altijd slecht maar het duurt allemaal soms zo lang....
Doordat ik zo blij ben met mijn zadel neem ik et op de de koop toe ook als ik een ander zadel moet hebben.
Lusitana
Geplaatst: 10-11-04 14:18
Een zadel moet passen op het paard. Van de zadels die passen neem je die jij lekker vindt zitten. Wat anderen lekker vinden zitten, hoeft niet voor jou te gelden. Ook hoelang een zadel meegaat is afhankelijk van hoe het gebruikt wordt. Ik heb een goedkoop merkloos zadel gehad wat zeker 25 jaar oud was en nog perfect zat, al meosten alle stiksels achter elkaar wel vervangen worden(maar dat is bij elk oud zadel zo). En het is doorgegeven en nog in gebruik!!!