capmaat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meikemarieke

capmaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 17:09

ik ben hoognodig toe aan een nieuwe cap, maar hoe weet je de maat van de cap die je moet hebben? Ik weet niet hoe groot bijvoorbeeld maat 60 of 53 ofzoiets is? is dat de omtrek van je hoofd? hoe kun je het meten?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:15

Je moet effe de omtrek van je hoofd meten. Maar je kunt die neiuwe cap ook wel effe passen denk ik.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 17:17

niet als ik de cap van internet koop, maar de maat is dus de omtrek van je hoofd?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:18

Het gaat niet alleen om de maat van de cap, maar ook op het model. Ik heb toevallig een moeilijk hoofd, waardoor ik altijd lang moet zoeken naar een nieuwe cap. Of ze verstelbaar zijn of niet, dat maakt niet uit. Ik zou je dus aan willen raden om gewoon naar een ruitersportzaak te gaan en daar verschillende caps te passen, schut even lekker met je hoofd, loop er even mee rond. Een cap mag in geen geval schuiven, let daar dus op.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 19:00

Ik heb dus ook dat ik niet steeds dezelfde maat heb. Van mijn vorige cap had ik 55 en nu met mijn nieuwe cap 54. Gewoon naar de winkel gaan en op laten meten en dan een cap passen van het merk dat je via Internet wilt kopen. Dan weet je je maat en kun je met een gerust hart je cap via Internet bestellen.