Ik wil graag jullie mening en eventuele tips over het volgende....
Ik doe Paardenhouderij (BBL) in Barneveld en vind de opleiding erg leuk. Nu heb ik na lang zoeken werk gevonden in Maarn. Toen ik er 2 dagen op had zitten, kreeg ik s'ochtends onderweg naar maarn een ongeluk met mn scooter. Erg vervelend, want ik heb mn kniebanden verrekt. Ik zit nu voor de derde week thuis en de bedoeling is dat ik maandag weer ga beginnen. Ik heb het de 2 dagen best leuk gehad, maar, hoewel ik wist dat het zwaar zou zijn, viel het me toch tegen. Ook ondekte ik dat ik met veel dingen bang was.
Is dat raar? En is het raar dat ik er nu tegenop zie om weer te gaan werken? Vinden jullie dat als je bepaalde angsten hebt, je niet geschikt bent om met paarden te werken?
En als laatste : hebben jullie nog tips?
Bedankt! Liefs INdra
Sjonniej
Geplaatst: 08-11-04 19:54
Ligt er natuurlijk aan wat voor angsten het zijn en of jij snel over dit zoort angsten heen kan stappen. Als je je eigenlijk nog nooit eerder over je angsten heen hebt kunnen zetten, dan vraag ik me af of je hier op je plaats bent.
Lusitana
Geplaatst: 08-11-04 20:07
Er zijn angsten en angsten. Sommige angsten hebben niet echt met het ding te maken waar je bang voor bent. Die angsten kun je "afleren". Maar een wezenlijke angst niet. als je met paarden werkt, kan angst tot heel gevaarlijke situaties leiden. Ik zou er nog maar eens goed over nadenken.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 08-11-04 20:17
Waar ben je zoal bang voor ? En is het echt angst of meer dat je (te) voorzichtig bent ?