na uur rijden gaat pony zwikken en hoofdschudden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannaa

na uur rijden gaat pony zwikken en hoofdschudden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 19:45

Ik heb twee maanden geleden een haflinger gekocht en omdat ze nog bij haar veulen stond heb ik steeds kwartiertjes gereden. Vorige week vrijdag is ze weg bij haar veulen en nu ben ik het rijden aan het opbouwen. Steeds een beetje langer. Ik merk dat ze na een half uurtje tot een uurtje rijden steeds een heel klein momentje door haar achterbeen zwikt. Dan loopt ze weer even goed maar na een poosje gebeurt het dan weer. Wat ze ook doet, als we buiten rijden en het zwikken begint... dan gaat ze met haar hoofd schudden. Wie weet wat dit kan zijn??

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 20:21

ik zou haar ff na laten kijken door de DA want misschien heeft ze tog iets aan haar been hoor en gaat ze met haar hoofdschudden omdat het pijn doet Schijnheilig

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:10

zou haar als ik jou was inderdaad even na laten kijken, je weet maar nooit!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:23

Idd, even DA er naar laten komen kijken..
Wij kunnen zoo niet beoordelen van wat het precies zou kunnen zijn,
hun weten dat het beste en zien het zoo.. Knipoog

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 21:26

Mijn pony heeft dat ook heel soms maar dan vergeet hij dat hij vier benen heeft. Vooral als hij helemaal ontspannen is.

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 21:35

Dat laatste, dat idee heb ik..... dat ze zo langzaam gaat lopen dat ze zwikt. Het hoofdschudden was over toen ik boos werd. Misschien trucje van haar om te laten weten dat ze naar huis wil.