Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
schapendoes schreef:zolang het boven het vriespunt is kan het, mits je het paard later lekker met 'n dekentje op stal zet, uit de wind. dan is er niks aan de hand.
XoNo schreef:Sokken kan makkelijk...benen droog ik nooit af, tenzij het vriest natuurlijk. De paarden bij mij op stal staan overdag lekker in paddocks en die zijn niet kurkiedroog hoor. Paarden komen eruit tot hun knieën in de bagger. Ze spuiten de benen af, maar afdrogen vind ik een beetje overdreven. Paarden zijn niet van suiker jongens
Anders duurt het eeuwen voordat het droog is en krijg je sneller mok oid. Dabo schreef:ehm.. waarom zou je z'n sokken wassen als je hem dan toch weer in de wei zet? Ik zou het niet doen dan!
Starbreeze schreef:Afdrogen is wel beter als je een paard hebt met sokkenAnders duurt het eeuwen voordat het droog is en krijg je sneller mok oid.
Ja, ook tinkers en friezen en weet ik het allemaal. Ik vind sokken namelijk niet alleen onhandig, maar ook spuuglelijk
XoNo schreef:Daarom is er geen paard die bij mij zijn sokken mag houden. Het is dat ik niet van het soort paarden houd die sokken hebben, maar anders waren hun beentjes kaalJa, ook tinkers en friezen en weet ik het allemaal. Ik vind sokken namelijk niet alleen onhandig, maar ook spuuglelijk
nee hoor GEINTJE
Ik ga bij mijn fries toch echt niet de sokken eraf halen. Ik frunnik gewoon we een kwartiertje langer met die benen, no problem. Ieder zn ding he!