wie koopt er nog een grijs kenteken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frantic

wie koopt er nog een grijs kenteken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 10:00

Je zal het altijd zien. Al een hele lange tijd wil ik een Landrover Disco. Nu de oudste 18 wordt hoef ik maar een 2 persoonsuitvoering en komt de "droom" binnen bereik. Boos!

Maar weet iemand concreet of er nou al wat bekent is van grijs? Of zijn het allemaal maar speculaties?

Ik heb minister Zalm al eens een e-mail gestuurd maar nooit antwoord gehad. Hij had het zeker te druk met Balkenende en Brinkhorst vervangen.

Dus: wie weet er meer? Wie durft er nog grijs te kopen?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:03

Als je een eigen zaak hebt, dan blijft het grijs kenteken voorlopig tot veel voordeel leiden.....Ik kan me wel voorstellen dat het straks lastiger wordt om een auto op grijs kenteken te verkopen.

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:46

Als je ingeschreven staat met 'bedrijfje' bij de KvK kun je nog gewoon grijs rijden. Als ik jou was zou ik even wachten met grijs kenteken kopen, want die worden zo wel een stuk goedkoper in aanschaf denk ik

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:52

Wij rijden grijs en blijven dat ook doen maar ja, mijn vriend en ik hebben beide een eigen bedrijf dus voor ons is het makkelijk praten.......

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 10:58

Ik ben dus gewoon particulier in loondienst. Ik kan geen eigen bedrijf opstarten. Dat zou idd een oplossing zijn maar het gaat dus echt om een trailertrekker

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:49

Effe goed zoeken op I-net, er zijn bosjes Range Rovers te koop van voor 1980, voor redelijke prijzen en in goede staat, vaak al met LPG erin. Daar kan dus echt geen Disco Diesel tegen op (heb een Disco V8 Haha! ) Bovendien zijn ze gewoon op geel kenteken, wat wil je nog meer.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 12:23

Ik zou het inderdaad goed navragen want het gaat je heel veel koste als je dadelijk de belasting van z`n ding moet betealen op gel kenteken ipv. grijs kenteken.
ik heb ook een grijskenteken maar mijn vriend heeft een eigen bedrijf en mijn auto staat op zijn naam. ben benieuwd hoe alles afloopt rondom het grijskenteken