hebben jullie dit ook...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

hebben jullie dit ook...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 19:21

... dat je paard soms een beetje lomp is? Gisteren heb ik met Largio gereden. normaalgezien haalt ie bij het springen de 75... nu haalden we amper de 60 cm Boos! waarschijnlijk is dit volkomen normaal dat een paard even geen zin heeft, maar toch voel ik me niet echt ja, hoe zou ik het noemen..Hij deed erg lomp en omdat hij door heeft dat de balken makkelijk vallen, raast ie gewoon door de hindernis (voor zover je het een hindernis kan noemen) door. Hebben jullie dit ook vaak? Want ik heb het gevoel dat we geen vorderingen maken, wat toch zo hoort bij een pony van 4? bedankt

xxx

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 19:33

Misschien was ie een beetje moe gezien zijn leeftijd. Of had ie ze dag niet, paarden zijn wat dat aangaat net mensen!! Succes met hem

Quinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:18

Ja, dit kan er absoluut mee te maken hebben, ik heb de hele week super gereden, en gisteren in de les was het niet om aan te zien
Paardje is dan ook nog maar 3 jaar.
Zowel jij als je paard kan een keer een slecht dag hebben...
Volgende keer weer beter! OK dan!

FunkyMirko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 21:43

misschien is ie wel moe of lui.
Geef je hem genoeg afwisseling?
Kan misschien doordat je heel vaak springt dat hij het niet meer leuk vind ofzo...
Ik zeg maar wat kan ook helemaal anders liggen.
bij lui zijn kan je misschien wat krachtvoer bijgeven ofzo?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 10:44

het is zo dat ik maar 1 keer om de 2 weken spring (ivm leeftijd) afwisseling heeft hij zeker (buitenritten, piste enz...) ook heeft hij 2 weken geleden een jachtrit meegedaan van 20 km (!!) en die kon hij zeker nog 3 keer overdoen (!!) bom vol energie... ik dnek gewoon dat ie lui is... als je m kent dan weet je dat ij veel aankan... maarja zoals jullie al zeiden: een slechte dag is nooit uitgesloten

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:53

misschien beetje koud en stijf???
beauty springt ook 1.20 vrij,vorige keer kwam ze niet eens over de 1.10