boek L. T. Jones de persoonlijkheid van je paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZOu je het boek de persoonlijkheid van je paard kopen of niet als het herdrukt zou worden?

ja
5 (100%)
nee
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 5

lailapri

boek L. T. Jones de persoonlijkheid van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 07:23

Ik weet dat er naar dit boek wel vraag is, maar het niet meer uitgegeven word. Nu wil ik weten, wie zou dit boek zeker kopen als het weer gedrukt zou worden en wie absoluut niet.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 07:49

Ik heb het in de kast liggen. Heb het wel een aantal keer doorgelezen, maar verder doe ik er niets mee.
Ik denk dat ik het dus niet nog eens zou kopen. De andere boeken die ik op de plank heb staan worden wel regelmatig als naslagwerk gebruikt, maar deze valt daar buiten.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 07:59

wil je hem nit aan mij verkopen?

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 09:19

Niet echt, ik heb het toen gekocht omdat ik het toentertijd een interessant boek vond.
Ik ben gek op boeken, en ik doe er nooit een weg. Ik ben zelfs zo erg dat ik ze niet uitleen, uit angst voor hoe ik ze terug zou krijgen.
Sorry...

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 14:26

ik heb het boek en doe het inderdaad ook nooit meer weg. het is voor mij de bedoeling dat ik het weer eens ga lezen. ik vind het wel een mooi boek. ik hou wel van dat soort boeken.