Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Passionato schreef:Heel erg leuk boek!!!! De manier waarop hij schrijft vind ik zoieso wel leuk, er staan ook hele mooie foto's in, en zeker ook nuttige dingen.
Ik zeg niet dat ik alles aanneem wat in dat boek staat, hij heeft best wel sterke theorieen enzo, maar ik neem er wel dingen van mee.. Zo heb ik een paar aardig goede tips uit dit boek opgepikt.
Ik moet er wel bijzeggen dat je het beste eerst "natuurlijk paardrijden" van hem kunt lezen, dan begrijp je zijn theorieen wat beter.

Antheman schreef:Waardeloos boek!
Arrogante kerel ,dat vind ik!
Probeer Linda´s boek maar te krijgen ,daar heb je veel meer aan.
dat was ook het boek waar ik in eerste instantie naar zocht, ik ben bij verschillende boekhandels geweest, bij ruitersportzaken en heb rondgekeken op internet maar geen site die het boek kent... Lusitana schreef:Welke video? De video die ik heb gezien was zeer onvolledig. De probleem paarden zag je niet terug. En verder deed hij niets nieuws. Boeken en video´s zijn maar meningen van iemand, die ook niet meer weet dan hij/zij geleerd heeft. Kan een mooie leidraad zijn, maar je moet zelf ook dingen onderzoeken en ervaren en van meer mensen dingen leren. Maak van zo´n man nou geen goeroe. Loop niet blind er achter aan... Trouwens op basis van hoeveel paarden komt hij op 26 persoonlijkheden? Heeft hij alle paarden van de wereld gezien?