Zouden mensen me meer kunnen vertellen over de ervaringen met discovery sportohrses? De prijs/kwaliteitsverhouding lijkt mij heel goed, als ik zo naar die site kijk. En mag je een paard inruilen en op proef?
Morris
Geplaatst: 05-11-04 18:43
Discovery zit die niet in Hierden? Een collega van mij heeft daar een paard gekocht, volgens mij netjes gegaan allemaal. Alleen iets van de prijs afpraten dat ging niet, maar misschien had dat met het paard te maken. Het paard heeft nl. cornage.
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-04 22:34
Ja maar dan zou je toch juist wel wat van de prijs af kunnen praten? En is cornage erg?
Morris
Geplaatst: 06-11-04 09:18
Ik denk dat ze gewoon een vaste prijs voor dat paard hadden. Persoonlijk vond ik het teveel geld (ik geloof 5000 euro), ik had hem niet gekocht. Cornage, is volgens mij in de meeste gevalllen niet erg. Het nadeel is dat de meeste paarden geluid maken met ademen bij inspanning of zware inspanning. Met geluid bedoel, piepen/brommen/roggelen. Je kunt dan reacties verwachten van omstanders. Voor dat bedrag van vijf duizend euro, is hij gekeurd (klinisch en rontgelogisch), en ze heeft er een deken bij gekregen.