Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:ik heb hier zelf veel hengsten staan,dus een hengst meer of minder...
ik heb ook 4 hengstenstallen...
Citaat:ik zou hier eens rond kunnen vragen als je het wat lijkt om in de buurt van sneek te komen wonen?
Citaat:bij ons op stal zijn hengsten ook van harte welkom hoor! Wij hebben liever een goed opgevoede hengst dan een slecht opgevoede merrie op stal! (alleen staan we op dit moment helemaal vol)
Citaat:ik ken wel een stal waar je een hengst kan zetten, maar die stal is wel vol nu. Je hengst staat dan op stal en mag ook in de wei mits hij netjes achter de draden blijft.
Je hebt gewoon een bak, voer, hooi en stro erbij, net als een normale pensionstal dus. De staleigenaar heeft zelf 4 hengsten dus die is het wel gewend en weet ermee om te gaan
Citaat:He Felicity,
Bij ons op stal zijn hengsten tot 2 jaar toch ook gewoon welkom? Anders moet je dat eens met Jan overleggen! Enne, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst trouwens
Citaat:Ja dat weet ik. Maar wil hem langer hengst houden dan 2 jaar. En Jan heeft me duidelijk vertelt dat ie over een jaar anderhalf jaar geruind moet worden. Dankjewel. Het is een hele mooie aanwinst (vind ik)

[/list]