Hoeveel betalen jullie bij een trainingstal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeezes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 19:02

Ik zou graag wat prijzen willen vergelijken voordat ik een trainingsstal kies voor mijn paard.
Wat zijn de gangbare prijzen en wat krijg je voor dat bedrag?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 19:15

www.noordeneind.nl Is een super goede stal voor weinig geld. voor meer info kun je me pben de stal is van kimmie261 hier op bokt dus haar kun je ook pben Haha! Mijn paard heeft er 2 maanden gestaan en kan niks anders zeggen als dat ze er super voor hem zorgen en hem ontzettend goed aangereden hebben!! Het is erg goedkoop voor wat je er voor terug krijgt

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:06

wat wil je doen met die trainingsstal, zeg maar voor welk doeleind

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:11

Ik heb mijn paard ook 6 weken in training gezet bij mijn instructrice heeft een eigen stal. ik was daar 400 euro in de maand kwijt dan werdt hij ongeveer 5 keer in de week gereden voer en wat er verder allemaal bij komt zat er ook bij in.

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 22:16

Bij ons kost een maand training 450 euro, inclusief alles en je bent altijd welkom om mee te trainen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:57

Het hangt er helemaal van af wat je wensen zijn, je gaat toch voor kwaliteit boven prijs neem ik aan?
Bij sommige stallen rijden ze dagelijks, bij anderen 5 keer per week en dan zijn de 'rij-tijden' ook nog wel eens verschillend van een half uur tot een uur.
Hangt er ook van af of je paard door een stagiare of door een topruiter gereden wordt. Ik zou voor mezelf eerst op papier zetten wat ik zou willen en wat ik te besteden heb en daarmee gaan shoppen, rondvragen en kijken bij diverse stallen.
Mijn paardje is al eens 2 maanden in training geweest bij een topruiter en dat kostte me indertijd 900,- gulden per maand incl stalling en ze werd 5x per week gereden of door hem of door mij onder begeleiding van hem.
Is me zeer goed bevallen en ik heb een week lang elke dag les gehad vlak voordat ze weer naar huis kwam. Dat laatste is heel belangrijk om te doen want dan weet je ook waar alle 'knoppen' zitten en kun je thuis weer verder.
succes met zoeken!

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 15:07

Mijn paard gaat eind november naar een trainingsstal en dat kost € 550,- per maand. Hij wordt dan alleen door hemzelf gereden, inclusief voer, stapmolen etc.

Als ik daarna zelf ook 2 x per week ga rijden gaat de prijs omlaag.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 15:22

Rond de 600 euro hier..

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:00

Ehm.. de normale prijs van mijn instructrice is 700 euro in de maand.. incl alles..
Mijn paard staat daar nu ook.. de komende jaren in training

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:42

Ik heb mijn paard 2 en halve maand in Hilvarenbeek gezet. Ze was namelijk onhandelbaar en werd daar keuringsklaar gemaakt. Ze werd 6 dagen in de week getraind, 5 dagen werd er met haar gelongeerd en dan 1 dag werd ze los gegooid in de bak en moest ze gaan vrij springen.
Wij betaalden voor haar 17 euro per dag. Dit was inclusief alles.
Het rare was alleen wel dat ze maar 6 dagen werd getraind, maar we betaalden er 7 dagen in deweek. Maar goed, daar zeggen we maar niets van?!?

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:07

was ik stage liep was het 400 euro in de maand, en inclusief wormenkuren enzo. ook komen ze elke dag in de stapmolen en wei, daarbij worden ze gereden en gelongeerd