Hoe kan ik ze het beste inlopen, welke schoencreme gebruiken, hoe vaak, wel of niet in de fik steken, spanners/ petflessen/ niets?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toen dat niet zoveel pijn meer deed ben ik ermee gaan rijden, heb dat nu alleen pas een keer of 4 gedaan en ben dus nog bezig met inlopen.
als ze erg vies zijn eerst met zadel zeep en daarna goed droog maken en schoensmeer! let wel op dat je geen schoensmeer aan de binnenkant van je laarzen doen want anders is je dekje helemaal zwart
:D
:p GeJe schreef:Heb je van Huet dan geen tips gekregen hoe je de laarzen het beste kunt behandelen/poetsen, inlopen en bewaren?
Ontario schreef:miepmiep, je moet noooooooooooooooooooit leervet op je leren laarzen smeren!!!
by the way, IK kan nergens KIWI schoenpoets krijgen
linsie schreef:Gewoon heeeeeel veel mee lopen en 1 keer in de week poetsen... dan worden ze vanzelf soepel.... Ga er de hond mee uitlaten (als je die hebt) ofzo..... Nog niet meteen mee gaan rijden want dan voel je je net een kleuter op een pony! :p Het probleem is dat ze dan nog te stug zijn... daardoor kun je dus niet goed aandrijven!:p
ik had ze donderdags en zaterdags wedstrijd!
ene 8e en een 2 prijs!
maja die van mij zijn wel op maat gemaakt en emt rits! ik heb eerlijk egzegd nergens last van!
bibi76 schreef:Het beste is ze half vol laten lopen met water en er dan gewoon mee gaan lopen, ben er zelf ook wel eens mee in bad gaan zitten, werkte prima.
Met kranten heb ik niet zo'n suc als er een hobbel in zit ga je dit merken