BR polypad

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

BR polypad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 22:26

Heeft iemand hier ervaring mee? Deze is ongeveer de helft van de prijs van zo'n ankypad (wat ik er persoonlijk niet voor over heb)
Misschien niet van die flitsende kleuren.. maar dat hoeft van mij niet zo nodig Knipoog

Of is het gewoon hetzelfde als een Anky pad?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 22:30

Ik heb afgelopen zondag een BR polypad gekocht en er nu al spijt van. Hij ligt lang niet zo mooi als de Ankypad en de punten achter het zadel steken af. Er werd zelf langs de kant gezegd het lijkt wel of je paard vleugels heeft!! Geef mij maar gewoon de Ankydekjes. Nu blijkt wel weer Goedkoop is duurkoop!!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 10:07

Verder niemand??? Scheve mond

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:23

Ik ken wel de rambopads (heeft mijn dochter, dank zij een medebokker Haha! )Deze zijn oo stukken goedkoper dan de Ankypads en liggen net zo goed.
Van de BR -pads weet ik. Haha!
Zweetopname is ook goed en geen vleugeltjes.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:39

Ik heb wel een echt polypad, en vind het een super ding(maar daar betaal je dan ook voor, hij is na 2 jaar veel gebruik en veel wassen nog super mooi).

Het BR pad heb ik geen idee van.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:47

Ik heb 1 divopad en 3 pads die ik via marktplaats (peerdespul oid?) heb gekocht, en ik zweer bij die laatste 3. Hele fijne vulling, fijn in de kamer te trekken, snel droog en ze liggen vreselijk mooi. De Anky's vind ik niet mooi en te klein, van de BR vind ik de vulling zo 'slap' en je ziet vaak dat de punten wat af gaan steken. Die divopad blijft wel keurig liggen maar nu ik die andere pads gewend ben vind ik die ook 'slap'. Zal wel kijken of ik een foto kan maken mijn 'peerdespul'pads (overigens maar €20,-!)...