Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lusitana schreef:Waarom wil men zonodig NIET met cap rijden? Wat is het probleem? Is men er nog van overtuigd dat je met een eigen paard niet kan vallen? Als je paard struikelt en valt, ga je echt wel mee....
Lusitana schreef:Waarom wil men zonodig NIET met cap rijden? Wat is het probleem? Is men er nog van overtuigd dat je met een eigen paard niet kan vallen? Als je paard struikelt en valt, ga je echt wel mee....
Lisjuh87 schreef:Niet vind ik nergens op slaan het is gewoon eigen verantwoordelijkheid dus dat moet ieder voor zich zelf weten. Je kunt namelijk ook je rug of nek breken het gebeurd maar zelden dat je echt op je hoofd valt! Meestal is het eerder je rug!
Dus laten we allemaal een beschermingspak aan gaan trekken zodat er helemaal niks meer kan gebeuren!
Iedereen meot het zelf weten ieder zijn eigen mening...
Of word ik nu doodgeschoten.... (Theo van Gogh)
anders mag ik niet meer rijden
maar liever niet . kan nu niet zeggen dat ik me echt veel veiligger voel met cap .
. maar dat rijd ook weer zo lastig met zon pak aan .