Geef me een tip alsteblieft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
( nouja heel af en toe nog
) ikke schreef:www.nvvr.info dit jaar hadden we een angst-word-moed weekend in Kootwijkerbroek. Wegens succes komend voorjaar in de herhaling. Houdt onze site in de gaten. Let wel: leden gaan voor *hint hint*
ikke schreef:Het is een punt of ze vertrouwen wil en kan hebben in "vreemden", maar dat kan ik natuurlijk niet invullen.......
Citaat:gewoon veel mee bezig zijn:borstelen,knuffelen,uhm desnoods wandelen als ze dat durft...
als je bijvoorbeelt als je niet hoeft te rijden toch even langs gaat om hem/haar te poetsen en te verwennen!
zo leer je elkaar erg goed kennen en ik vind dat als je je paard verzorgt dat je een veel betere band krijg dan dat je rijd! ik vind verzorgen veeeel belangrijker dan rijden omdat je elkaar daardoor gewoon erg goed leert kennen!lilalona schreef:hay ik denk dat het je ook goed helpt als je vertrouwen heb in de mensen die je willen en kunne helpen en als je op een pony kan rijden die heel rustig en braaf is! misschien kan je het voorelkaar krijgen dat je meerdere keren achter elkaar op dezelfde pony mag rijden waardoor je elkaar leert kennen en op elkaar kunt vertrouwen.