Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sugarmiss schreef:Als er geen ruiterpad is mag je er niet rijden.
je mag met je paard op de openbare weg óf in natuurgebieden/parken op de daartoe aangelegde ruiterpaden.

meiske16 schreef:als je je ruiterbewijs hebt,weet je toch dat je neit maar zo in het park ridjen mag??is er nergens een zandpad ofzo inde buurt??
Lusitana schreef:ik zal het nog moeilijker maken. als je je paard aan de hand meeneemt, ben je voor de wet geen ruiter... en dat zou dus mogelijk moeten zijn. dus als je van A naar B moet en door het park is het kortst, dan daar even afstijgen, hahaha eh, je mag er dan alleen niet in al er een bord verboden voor vee.
meiske16 schreef:als je je ruiterbewijs hebt,weet je toch dat je neit maar zo in het park ridjen mag??is er nergens een zandpad ofzo inde buurt??

Lusitana schreef:Je kunt natuurlijk proberen bij de gemeente te vragen of ze niet een ruiterpad aan kunnen leggen...
. Fredt schreef:Ik ken Immerloo park. Mijn pony heeft daar in de buurt gestaan. Je mag er inderdaad helaas niet doorheen, hoewel het een heel mooi park is om in te rijden. Vooral nu het stuitbos ineens gesloten is voor paarden, is dat erg jammer. Ik vond het vooral onhandig omdat ik nog wel eens naar de Immerloo plassen wilde met de pony dat ik dus helemaal om het park heen moest. Maarja meestal ging k er dan toch maar even stiekem door heen
Offtopic: waar staat jou paardje dan? Bij Holthuizen?