Basisinstructeursopleiding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje18

Basisinstructeursopleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 00:15

ik heb vanavond voor het eerst lesgegeven, helemaal toppie!! OK dan!

Ik wil nu graag weten waar ik de Basisinstructeursopleiding kan volgen.... ik kan het nergens vinden. ik weet wel dat het 20 avonden van 3 uur zijn, maar waaro?????? Verward

HELLUP

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 00:21

Zie http://www.knhs.nl en klik dan door naar 'opleidingen/cursussen'.

Het zal wel volgend jaar november worden dat je kunt beginnen, denk namelijk dat de kans klein is dat er nu nog ergens plek is.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 00:37

hai,

leuk dat je de basisinstructie opleiding wilt gaan doen. *LOL*
wilde ik ook, nu allereerst waarom ik het niet meer doe (misschien bespaart het je geld en kun je er iets mee)

je hebt ook de eerste fase, dat is 1 hoger dan de basisinstructie, je kan hier wat meer mee en je kunt doorstromen naar de 2de fase en dan naar de derde.
wil je de andere fases ook halen moet je je eerste fase gehaald hebben.

de eerste fase en de basisfases lijken erg veel op elkaar, wat je in de basis fase leert leer je allemaal ook in de eerste fase.

maar van de basis kan je weer niet doorstromen naar de 2de fase.

verder kan je alle info op www.knhs.nl vinden wat CCCCorine zegt.

succes in ieder geval Knipoog

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 13:54

Ik heb gisteravond mijn 1e cursusavond gehad in Bunschoten. Volgens mij als je snel bent kun je nu nog inspringen als er ergens plek is, de 1e avond was toch nog een een 'introductie-avond' .......ik zou het in elk geval proberen, idd zoals Corine schrijft bij de KNHS. Kosten rond de 450 euro voor 20 avonden van 3 uur.
Succes