wie heeft ervaring met zadels uit Rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannaa

wie heeft ervaring met zadels uit Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 22:20

Ik wil nog steed een goed passend spring- of veelzijdigheidszadel kopen voor mijn platte, dikke, zonder schoft, haflinger. Ik heb een barefoot en die bevalt prima maar mijn dochtertje moet op een gewoon zadel leren rijden omdat ze ook nog op een manege rijdt. Wie weet of die zadels die aangeboden worden via marktplaats van Anja uit Rotterdam goed zijn. Of is dit een soort zadelmarkt. Niet dat ik iets heb tegen de Zadelmarkt maar bij mij schoven die zadels er zo vanaf, zo glad en stug.

Truus7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 23:39

Ik denk dat je je dochter gewoon op je barefoot moet laten rijden. Daar krijgt ze een goede zit van, waar ze weer gebruik (onbewust) van maakt tijdens de manegelessen. De omschakeling van barefoot naar manegezadel is niet zo moeilijk.
groetjes Marion

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 01:15

dat is idd een soort zadelmarkt.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:18

sannaa schreef:
Ik wil nog steed een goed passend spring- of veelzijdigheidszadel kopen voor mijn platte, dikke, zonder schoft, haflinger. Ik heb een barefoot en die bevalt prima maar mijn dochtertje moet op een gewoon zadel leren rijden omdat ze ook nog op een manege rijdt. Wie weet of die zadels die aangeboden worden via marktplaats van Anja uit Rotterdam goed zijn. Of is dit een soort zadelmarkt. Niet dat ik iets heb tegen de Zadelmarkt maar bij mij schoven die zadels er zo vanaf, zo glad en stug.

Wij hebben er een zadel vandaan gehaald. Helaas paste het net niet goed, maar het was een mooi zadel.
Prima kwaliteit, voelde goed aan, zat lekker. We mochten het ruilen als het neit goed zat. Helaas hebben we niets passends gevonden en toen kregen we gewoon geld terug.
Gewoon proberen dus!