uitbreken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Baksleep1

uitbreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 20:19

Echt heel irritant , mijn haflinger breekt de hele tijd uit,
het is gelukkig nog niet zo dat hij echt op straat loopt, maar wij hebben een behoorlijk volle wei en omdat ik niet wil dat ik hem over een paar weken kan rollen hebben we de wei in 2en gedeeld, maarja het helpt niets meneer gaat overal door/onder of overheen.
Hebben jullie misschien tips om hem wel in zijn wei te houden, en wie heeft hier ook last van ???

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:32

Ik ken het Boos! .
Mijn paard deed het van de zomer ook regelmatig.
Ik had de weide door de helft gespitst(geen stroom) met witte paaltjes.
Elke dag als ik kwam stond hij in het andere stuk.
Bleek gewoon dat hij zijn nek onder het draad deed en alle paaltjes uit de grond trok :S
Ik heb idd wel vaker gehoord dat bepaalde paarden overal doorheen beuken inc stoombedrading,
Is een houten iets niet wat voor jou?! Of dikke schriklinten met veel prik erop,
Anders weet ik het ook niet helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:40

Een heel goed schrikdraadapparaat met goede palen en lint,koord of draad.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 20:46

Bij Divoza kan je van die vrij hoge steekpaaltjes kopen, waarbij je het draad op verschillende hoogtes kan plaatsen. Misschien is dat een idee? En verder inderdaad een flinke tik stroom erop wil wel helpen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:00

mijn shet deed het ook tot we de sterkte van de stroom een keertje hadden opgevoerd Haha! toen leerde ze haar lesje wel *LOL*

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:52

Je kan ook een soort van vlaggetjes doen en dan schrikdraad, dat zal ze misschien wel tegenhouden... verder heb ik geen idee :S ook niet echt ervaring mee ofzo