Ik ben druk op zoek naar een Shetland veulen die mijn pony gezelschap kan houden. Ik heb er misschien al eentje gevonden van 5 maanden oud. Mijn pony is winterhard en heeft al meerdere winters buitengestaan. Het veulen dat ik misschien ga kopen staat momenteel met mama op stal.
Kan dit veulen meteen dag en nacht het land op? Of kan dit niet meer doordat het nu binnenstaat? Het weiland is niet voorzien van een afdakje of ander beschutting..
shana
Geplaatst: 02-11-04 20:25
volgens mij niet !! en als ze het wel kan zal het voor het veulen niet aangenaam zijn omdat ze gewend is om op stal te staan !
kan je geen klein afdakje maken ?
skaay
Geplaatst: 02-11-04 20:28
ik denk dat het wel kan, maar dan met een shuilstaletje.. vooral omdat ze nu dan wel op stal staat.
Tibamar
Geplaatst: 02-11-04 20:36
Het zou toch moeten kunnen...Shetlanders hebben zo'n dikke vacht. Met een schuilstalletje lijkt het me geen probleem..
suusje26
Geplaatst: 02-11-04 20:39
ik zou het eerst overdag buiten doen en dan snachts binnen en dansteeds later binnen halen en dan helemaal buiten laten ... maar zorg altijd voor een schutplaats als je pony/paard ook winterhard is ze moeten wel beschut staan