Ervaringen met Baseline Start?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sassieja

Ervaringen met Baseline Start?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 18:10

Ik moet een nieuw zadel, nu zag ik de Baseline Start op de site van Divoza, wat vinden jullie van dit zadel?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:52

Ik zou nog even verder sparen. Ze lijken me niet al te best. Ze zullen niet slecht zijn, maar als je even door spaart, dan kun je misschien wel een zadel kopen wat veel langer mee gaat en beter zit.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 19:11

Tessebes schreef:
Ik zou nog even verder sparen. Ze lijken me niet al te best. Ze zullen niet slecht zijn, maar als je even door spaart, dan kun je misschien wel een zadel kopen wat veel langer mee gaat en beter zit.

Daar heb je natuurlijk gelijk in, ga waarschijnlijk toch voor een Wintec maar misschien zijn er mensen die me dit zadel aan kunnen raden...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:17

De zit is niet heel denderend, ik vind het zadel zelf heel erg op de Kadet lijken. Kwalitatief op zich niet slecht voor het geld wat je ervoor betaalt, maar zeker qua kwaliteit EN comfort geen A-merk.
Ik zou inderdaad ietsje doorsparen voor een Wintec, of een tweedehands wintec kopen. Die worden ook genoeg aangeboden voor hetzelfde bedrag als een nieuwe baseline.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:18

Ik zou zeker een Wintec nemen, als je twijfelt tussen dat of een Baseline.