Shotten en bijten op stal!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Shotten en bijten op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 16:40

hey,

ik las daarnet het topic "Paard blijft trappen tegen stalwand...". Met Chipie heb ik dit dus ook! Maar dit heeft niet met het eten te maken maar volgens mij ligt het aan de paarden die rond haar staan Verward Nu staat ze naast een Shire-merrie en een BWP-merrie en naar beiden loopt ze te bijten en te slaan. Er hangen al matten in de stal maar het helpt niks!!! De eigenaar wordt er gek van! Hij woont in een huis op het erf zelf en kan 's nachts niet meer slapen door het kabaal! In een binnenstal kan ze niet staan want dan schopt ze haar benen kapot. Ze heeft in een buitenstal gestaan, langs de ene kant geen paard, langs de andere kant dan weer wel, maar daar deed ze niks naar, het is een ruin... Nu gaat Chipie worden verzet met langs haar rechterkant geen paard en aan haar linkerkant een pony, een ruintje. Als dit niet werkt wordt ze verkocht Huilen Heeft er iemand nog tips? Ik wil echt wel niet dat ze gaat !!! Met die BWP-merrie staat ze nochtans op de wei dus ik weet niet waar haar probleem ligt Verward

greets chipieke xxx

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:52

Eh, schopt ze met voor of achterbeen?

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:18

merries schoppen vaak minde rals ze naast een ruin staan.
als ze blijft schoppen kun je plastic tegen de stalwand plakken, dit geeft geluid en vaak houden ze dan wel op..

kan ze niet gewoon naar de stal waar ze eerst stond?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 18:12

Ze schopt met haar achterbenen. Er hangen al matten dus ik weet niet of het helpt of er nu plastic of matten hangen. Die stal waar ze ervoor in stond heb ik even mogen "gebruiken" omdat er in haar huidige stal een nieuwe laag beton moest gegoten worden, maar die stal was al verhuurd dus moest ze wel naar haar huidige terug! Anders had ik haar wel laten staan...