Welke trailer zal ik kiezen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

Welke trailer zal ik kiezen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 19:32

Even een vraagje, wat jullie zouden doen!! Ik zoek namelijk een tweedehands 2 paards trailer. Nu heb ik 2 trailers op het oog en weet niet welke beter is qua kwaliteit. Foto's staan erbij.

De eerste is een groene van der Sluis van bj 2000, met rubbervloer, trapbescherming, rubber op de klep. Weinig gereden en veel binnen gestaan.

Afbeelding

De tweede is een witte hotra tramper van bj 1999, met rubbervloer, lage trapbescherming en rubber op de klep. Weinig mee gereden, maar dus een jaar ouder.
Afbeelding

Welke zouden jullie kiezen mbt. kwaliteit en levensduur??

Ik vind het moeilijk!!

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:47

de hotra
onze hotra hebben we al 20 jaar en is nog steeds piekfijn in orde

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:54

het belangrijkste is of de bodem nog goed is. De gene waar de bodem het beste van is zou ik nemen of als een bodem slecht is moet je hem vervangen de rest van de trailer gaat meestal niet zomaar kapot.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:56

ik vind trailers die geheel van kunststof zijn vaak fijner dat die waar hout in is verwerkt... hout wil nog wel eens rotten

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 22:26

Ja, ik zou wel een polyester willen, maar ligt een beetje buiten mijn budget!! Deze trailers moeten beide nog erg goed zijn. Maar maakt dat ene jaar veel verschil?? Mijn hele oude trailer rot juist aan de zijwanden, terwijl de bodem nog goed is!!

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 01:28

dir rubberen boden, is dat van dat gietrubber? Dat zou ik namelijk dan sowiezo nog laten controleren. Een kennis van ons had er ook zo'n bodem in, bleek dat er toch vocht doorheen was getrokken en de bodem dus niet meer goed was.
Verder heb ik geen ervaringen met beide trailers dus daar kan ik niets over zeggen.

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:27

ik zou de hotra nemen, heb ik zelf ook en een super fijne trailer. maar ik denk dat je gewoon voor jezelf een keuze moet maken, welke jij het beste bij jou vind passen....

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 22:31

2dehands?

Heb je gezien hoe duur nieuwe zijn en 2de hands? Scheelt denk €1000 of minder! Daarom hebben wij nu een nieuwe gekocht, weet je ook of hij wel 100% is!!

Welke trailer is VOLpolyester? (deze blijven langer mooi en veel minder onderhoud, andere moet je namelijk elk jaar alle schroeven van los draaien en vaak schoonhouden, kleur wordt ook sneller minder)