hebben jullie alles in je kast op stal staan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

hebben jullie alles in je kast op stal staan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 19:28

Ik vraag me af of jullie al je spullen op stal hebben liggen of dat de helft thuis ligt. Ik heb zeg maar meer dan de helft thuis is zo'n kledingkast formaat liggen/hangen/staan en neem de spullen mee die ik ga gebruiken.

Mijn zadel, hoofdstel, longeerlijn, halsters, touwen, cap, zweepjes, chaps, handschoenen, poestspullen liggen op stal, maar de rest ligt thuis.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:35

Ik heb het meeste op stal liggen, Is wel frotten in zo'n klein kastje, m'n dekens hangen aan de staldeur, steekt een beetje ver uit want ik heb d'r een paar hangen Haha!
Voor de rest neem ik m'n longeerzweep altijd mee terug omdat de vorige al spoorloos is verdwenen op stal Verward

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:35

Alleen mijn cap ligt thuis, verder alles op stal

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:40

Heb de meeste spullen wel op stal liggen. Ik ken mezelf, ik vergeet veel te vaak iets van huis mee te nemen. Voor mij zou het dus niet handig zijn om "belangrijke" spullen thuis te hebben liggen. Ik heb bij mij in de berging wel een grote kast staan waar spullen in liggen die ik niet al te vaak nodig heb of die ik "extra" heb.

gentille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:40

m'n westernzadel ligt binnen. m'n engelse spullen en al m'n andere 'eigen'spullen liggen in een kast, en ik moet nog even een hangslot halen... hjammer dat het zo moet maar mensen gebruiken steeds mijn spullen en dan ben ik ze weer kwijt.

dingen zoals medicijnen en andere dingen die ook me mams voor haar paard gebruikt staan op de plank of aan de haak.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:36

Ik heb alles in mijn kast op stal liggen, anders vergeet ik steeds wat mee te nemen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:38

Een deel in de kast op stal, een deel in de trailer, een deel thuis en een deel in de kofferbak van m'n auto Haha!

Thuis liggen m'n zadels ivm diefstal en de spullen die ik niet nodig heb, zoals winterdekens in de zomer.
In de trailer ligt een zweetdeken, een voerton, wat sjabrakken etc., in m'n kastje ligt de rest van de meuk. In de kofferbak van de auto ligt gewoon een berg troep.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:41

Alles ligt thuis. Het zou erg onhandig zijn om het ergens anders te hebben, m'n pony's staan ook thuis Tong uitsteken. Alleen m'n voer ligt vaak achter in m'n auto. Heb niet zo veel ruimte binnen om het muisvrij op te ruimen, en mijn Opel Combo'tje heeft erg veel onbenutte ruimte.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:52

Ik heb zadel, hoofdstel, laarzen, halster, touwen, longeerlijn -zweep -singel (incl.pessoa), cap, zwepen, poetsspullen, zweetdeken, maatschep, lijnzaadolie, foene griek, handschoenen, slof, halsverlenger, peesjes in me kast liggen!
Dit allemaal in een minikast, het is echt proppen foto zie je op de 3e foto van dit topic: [ITP] Geschoren Sid met nieuwe deken en Jasper

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:31

Op stal ligt dat wat ik meestal nodig heb, dus zadels, hoofdstellen, poetsspullen, cap, laarzenknecht, voor ieder zadel minstens één dekje, longeerlijn, zweetdeken dat soort spullen.

Mijn andere dekjes en dekens die ik op dat moment niet gebruik hangen in de garage op speciaal daarvoor gemaakte rekken. Mijn rijlaarzen heb ik ook thuis.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:33

Op mijn stalschoenen na heb ik helemaal niet thuis liggen. Wel zo makkelijk, en scheelt een hoop troep thuis. Er is op stal plek genoeg, en zo heb ik daar altijd alles bij de hand.

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:33

Al mijn spullen liggen bij de paarden ......Alleen mijn schaps en laarzen liggen thuis en wat zwepen meer niet.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:39

alle dagelijkse dingen liggen in mijn kast op stal. Ik had er eerst 2 en toen lag bijna alles op stal, maar helaas 1 kast in moeten leveren.
Maar dekens/bitten/bandages/dekjes/hoofdstellen/reflectiemateriaal/sporen... die ik niet gebruik liggen in opbergkisten in de garage.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:39

Ik heb alles op stal in een kast die op slot kan. Mijn zadel hangt buiten die kast over een stang heen. Maar die mensen zijn altijd thuis en als ze weg zijn gaat de schuur waarin mijn kast staat op slot.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:53

Alles van mij ligt op stal. Alleen als er iets gewassen moet worden dan ligt het thuis Haha!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:54

Spullen die het meest worden gebruikt in de kast, paar dingen thuis en de rest in de trailer (dekens en transportbeschermers enzo). Ik wil echt een grotere kast hebben, nu is alles zo proppen en daar kan ik niet zo goed tegen als alles op elkaar ligt Scheve mond

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:58

Ik heb ook zowat alles in m'n kastje op stal liggen.
Alleen m'n stal/rijschoenen en chaps liggen thuis. En 's winters m'n dekens want daar heb ik dan geen ruimte meer voor.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:07

driekwart ligt thuis denk. Mijn zadels, al mijn wedstrijdspullen, crossspullen, allemaal thuis

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:09

Ik heb heel veel dingen wat ik bijna niet gebruik, of alleen op wedstrijd gebruik, thuis liggen. Vandaag juist alles weer netjes gesoteerd op de zolder van mijn garage op planken. Het lijkt wel een ruitersportwinkel daar. Ik gooi bijna nooit iets weg want het kan nog wel eens van pas komen (mijn borstels die ik nu nog dagelijks gebruik zijn al 17 jaar oud, jaja)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:12

alles op stal, behalve rijbroeken natuurlijk en wedstrijdkleding

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:11

Ik heb ook bijna alles in mijn kast op stal.
Mijn zadel ligt en het hoofdstel en mijn laarzen hangen in de zadelkamer.
Wolle/uitrijdekens hangen aan de deur en poetsspullen, cap, peeslappen, emmers en ander paardenspul ligt in mijn kast. Past allemaal net.
Winterdekens heb ik meestal thius, maar nu in de kast op stal omdat ze die binnenkort op krijgt.
Rijbroeken, wedstrijdkleding, dekjes liggen thuis. Ik heb wel wat oude hoofdstelonderdelen thuis liggen.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:13

Alles ligt op stal Lachen

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:17

Ik heb noodzakelijke dingen op stal liggen. Dus: rij en poetsbenodigdheden.
Verder heb je bij ons op stal sinds kort de mogelijkheid om een extra kast te huren waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. Daar liggen nu mijn uitrij en zweetdeken in, mijn mini-stal apotheek, handdoeken, longeerspullen ed.

Verder liggen mijn overige dekjes/bandages, extra voer (ze worden op stal gevoerd, maar hij krijgt van mij een schepje na het rijden extra) en andere dingen zoals bv. reserve teugels, transportbeschermers enzo thuis.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:17

ik heb op stal een kast en thuis, mijn goedkopere zadel laat ik op stal, het duurdere gaat steeds mee naar huis voor de veiligheid. Op stal ligt verder een dekje, mijn poetskist, zweetdeken, zweepje, hoofdstel en laarzen

thuis ligt de verdere rotzooi en ik neem idd mee wat ik ga gebruiken.

Dekjes, andere hoofdstellen, spullen om het leer te onderhouden, dekens, shampoo en al dat gedoe ligt allemaal thuis, waar niemand iets mee kan nemen en alles schoon en netjes blijft

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:18

Ik heb wat dekens thuis, helemaal omdat de muizen op stal de neiging hebben om er mooie gaten in te vreten. Laatst had er iemand een nieuwe westernpad gekocht en op stal opgehangen, op het moment dat hij heb gebruiken wilde hadden de muizen de wollen onderkant weggevreten (aaah, die wilden een warm nestje hebben voor hun kroost). Ze vreten aan neopreen beenbeschermers en voor de rest wemelt het in mijn kastje van de muizekeutels.

Ik heb dus veel thuis (ook met het oog op eventuele diefstal) . Mijn longeerzweep ligt in de auto omdat ik er intussen al drie kwijt ben, en mijn auto is soms ook een verlengde zadelkamer...Lips are sealed