Mag je wedstrijden rijden met Gaithers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Mag je wedstrijden rijden met Gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 17:08

Ik zit er overna te denken om mijn leren laarzen in te wisselen voor gaithers Haha! . Maar nu vraag ik me een paar dingen af:

* Mag je met Gaithers officiele wedstrijden rijden? Of mag dat niet netzo als met minichaps?
* Kun je onder de leren Gaithers gewone rubbere jodhpur doen of moeten er echte leren jodphurs onder?
* Wie heeft ervaring met Gaithers en heeft ze gehad/over/te koop?

Bedankt alvast.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:10

Nou... ik wou ze gaan kopen.. of eigenlijk heb ik ze gekocht..
(zie mijn topic: [VMR] Opgelicht?
Maar goed.... ik heb contact op genomen met de officiele wedstrijdleiding, en het mag dus niet, je mag alleen met laarzen rijden (rubber of leer) in donkerblauw, zwart of bruin... (pff..)
En wat je onder je gaithers draagt, dat mag je natuurlijk zelf weten.. ik zelf heb gekozen voor leren schoenen, omdat die mooier zijn... en maar 2 euro duurder waren dan de rubberen bij de Divoza Pling

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:10

Volgens mij mag het niet.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 17:14

Hey

Oke, wel zonde dat het niet mag. Het lijkt van een afstandje gewoon op leren laarzen vind ik *LOL* . Maar goed

Joh..als het maar 2 euro scheelt, dan neem ik gewoon de leren eronder.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:15

Lijkt me goed plan.. jah, ik zag het ook al helemaal voor me.. maar goed. Mis dus!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 17:33

Wel zonde om daar achter te komen als je ze net gekocht hebt.
Rijden ze lekkerder dan minichaps en laarzen? Wat mij vooral aantrok was dat ze niet zo duur zijn (ligt er natuurlijk aan welk merk je hebt) en dat je enkel wat meer bewegingsvrijheid heeft (of het is weer een nadeel, net hoe je het bekijkt *LOL* )

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:37

Nou ja, weet ik dus niet, want ik heb ze nog niet gekregen Boos! Boos!
Ik heb altijd rubberen laarzen gehad, en vond dat ik nu wel eens iets beters mocht, en vond gewone chaps beetje.. saai? en lerenlaarzen te duur.. dus nam ik de midden weg...
Mja, ervaringen kan ik niet vertellen

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:22

uhm..wat zijn gaiters? Haha! Iemand een plaatje? Haha!

Volgens mij mis ik nl iets Tong uitsteken

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:28

Ik heb de gaithers van Petrie met leren jodhpurs. Ik ben er erg blij mee, ze rijden heel fijn. Wel balen dat je er geen wedstijden mee mag rijden. Maar voor die 1x per maand heb ik rubberen laarzen. Zitten verschrikkelijk, maar voor leren rijlaarzen heb ik geen geld (over) en ik zie erg tegen het inlopen op. Ik heb een keer Cavallo's gepast en had alleen van het passen al een grote blauwe plek overgehouden!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:43

ja je mag er idd geen wedstrijden mee rijden,maar voor de traing zijn ze toch goed???!!!!!dus wat let je!!!