Voerspeelbal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Twinkelbell

Voerspeelbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 14:32

Hallo,

Gewoon een simpel vraagje, ik ben op zoek naar een veorspeelbal, nu heb ik al op het internet, zoals marktplaats, bokt, die populaire sites al een oproep geplaatst wie zijn/haar bal wil verkopen, heeft iemand nog ideeën om deze oproep aan de man te brengen?
Alvast bedankt,
Groet!

Tdekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:50

Zet het in 2e handskrantjes opf plaats een oproep op maneges in de buurt!!!

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:51

die dingen zijn nieuw duur! denk dat je er zelfs 2ehands heel wat voor neer moet leggen.... waarom koop je geen nieuwe? (heb er trouwens nu je het zegt nog nooit 1 te koop zien staan 2e-hands... )

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:36

Elke dag (misschien zelfs meerder keren per dag) ff op marktplaats enzo kijken. Op die manier ben ik vorige week ook aan een voerbal voor maar 12 euro inclusief verzenden gekomen! Dit was zo'n snack a ball en mijn paard is er helemaal blij mee! Als ze me langs ziet lopen met die bal wordt ze al helemaal enthousiast!

Dus mijn tip is gewoon goed rondkijken, dan vind je er vanzelf wel een keer een.

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:28

Wil je echt zo'n voerbal of zo'n voertonnetje??? Zo'n voertonnetje kan je heel makkelijk en goedkoop zelf maken.
Bij de groentenboer hebben ze van die kleine zuurkoolvaatjes. kosten ong. 5 euro. deze zijn heel erg stevig. je brand aan de zijkant 1 of gaten, maakt de randen glad, en klaar is die.
bij de welkoop/boerenbond verkopen z'n dit soort tonnetjes ook. ook in kleinere formaten.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:31

er stopnd eers hier op bokt en equiball te koop 2hands voor 20 euro, terwijl ze in de winkel 86 euro zijn.
maar volgens mij is die al weg

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 11:32

Tja, op bokt stond er een paar, allemaal al weg...Boos!

Op marktplaats stond er ook een paar, had best snel gereageerd, maar weer allemaal weg...

Het maakt mij niet uit, of het een bal of tonnetje is, als het maar werkt en niet zo godsgeklaagd duur...

Tja, ik loop er wel tegenaan en geduld hebben, weet ik, maar op dit moment is het frustie! Ziek

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:00

tsja... blijven zoeken totdat er weer een is... of een nieuwe kopen Haha!

missrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:11

Er liggen er bij ons op stal twee die nooit gebruikt worden. Ik zal eens vragen of de eigenaren die willen verkopen.

Ik weet niet waar je woont, want opsturen doe ik liever niet, je zou hem dus moeten komen halen in Bodegraven.

Maar juich niet te vroeg. Hij is niet van mij zelf, dus ik moet het ff vragen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 15:20

Zelf maken? Cola fles ontdoen van etiket, gaatjes erin smelten die groot genoeg zijn voor biks Knipoog

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 22:49

@missrosa, als je het wilt vragen graag! Wellicht een dagje uit...

@arabesk, ben bang dat ze die sloopt...zelfs de liksteenhouder en hooiruif zijn onveilig, inmiddels hooiruif verwijderd, plastic liksteenhouder is ook overleden, inmiddels vervanger door een stalen. Alleen de jollybal leeft nog...maar goed, die hangt aan het plafond. Voor hoelang nog... Extreme duivel

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:58

Dat van die colafles is wel leuk hoor. Waarschijnlijk sloopt ze m wel maar ja dat kost je dan maar 25 eurocent aan statiegeld wat je mis loopt. Ze zal zich er echt niet aan bezeren. Ik heb ook zo'n fles gemaakt (kreeg die tip ook van arabesk) en mijn paard vond het toch wel erg leuk. Ik heb nu een echte bal dat is wel fijner maar die colafles is een leuke tijdelijke oplossing.

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 11:38

Ik hoop dat missrosa snel reageert!

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 14:57

Nog iemand ideeen?