Ik heb vorige week een nieuwe winterdeken aangeschaft.
Het is een zwarte BR winterdeken geworden, met als bovenstof Teflon. Daaronder een half losliggende (dit zou nog warmer zijn omdat er een luchtlaag tussen boven en onderdeken gecreëerd wordt) gewatteerde binnenstof.
Alle singels, bilkoorden e.d zijn verder lichtbruin van kleur met goudkleurige musketon sluitingen.
De BR-site en andere door mij bezochte site's geven verder geen specifieke informatie omtrent deze deken.
Wie heeft er ervaring met deze deken?
Gr. Britt.
baudyh
Geplaatst: 01-11-04 12:58
zo te lezen is het de jos lansink deken.Ik heb hem niet,maar wel eens getwijfeld om te kopen. Ik heb wel 2 andere dekens van br.Ben er zeer tevredenover.
Caira
Geplaatst: 01-11-04 13:01
jup die heeft iemand bij ons op stal ook, die heeft het geloof ik 2 weken uitgehouden.
KozieZ
Geplaatst: 01-11-04 13:43
IK heb de Jos Lansink Outdoor deken en ben er zeer tevreden over. Prisca heeft hem afgelopen winter de hele winter opgehad en er is zelfs nog bijna geen slijtage te zien. Alleen wat rafeltjes aan de rand bij de staartflap... Ze schuurt graag. Goede pasvorm, blijft super droog, niks mis mee.
miesie
Geplaatst: 01-11-04 13:45
Bij ons hebben er 4 ofzo deze deken en die zijn er volgens mij wel tevreden over..
Samo
Geplaatst: 01-11-04 16:08
Ik heb ook de jos lansink br outhdoor deken, maar na 2 weken, lieten de zijnaden (ter hoogte van de bilkoorden) aan de buitenkant los (beide kanten), ik heb ze geplakt met ducktape. Maar vind dit eigenlijk niet kunnen, zo snel. Ik heb gehoord dat dit vaker voorkwam bij deze dekens.
Verder ben ik wel te spreken over de pasvorm, en ze zijn echt 100% waterdicht.