Het volgende is gebeurd. Ik ben al een tijdje op zoek naar leren chaps of ook wel gaithers genoemd. En na veel zoeken had ik eindelijk de goede maat gevonden (ik heb nogal dunne kuiten en lange benen). In ieder geval, leuk winkeltje, hados heet het (Horse Articles Desirée Osterholt) via internet. Zag er allemaal heel erg betrouwbaar uit, en om nog meer geld te besparen (erug dom achteraf!!!) dacht ik, ik maak het geld over vantevoren. En dan wacht ik lief tot ik het heb.
2 weken gewacht, en er kwam nog niets. Dus ben ik gaan bellen met die mensen.. maar niemand nam op. Daartoe heb ik een vriendin van mij ook ingeschakeld, want er moest toch ergens in Nederland een telefoon overgaan. In de tussentijd heb ik het internet afgezocht naar mensen met ervaring of andere informatie over dit bedrijf, niets te vinden dus. Na een dag bellen had die vriendin van mij eindelijk iemand aan de telefoon.. Een of andere Anneke, die nog nooit van een paardenbedrijf gehoord had of van een Desirée. Ik heb later die dag nog eens gebeld en kreeg toen ook die Anneke aan de telefoon, en die zei dat ze nog maar net verhuisd was. Blijkbaar had ze dus het nummer van dat bedrijf gekregen (wat ik trouwens erg apart vind!!).
Maar goed, ik dacht, ik ga nog eens kijken of het bedrijf wel ingeschreven staat bij de KVK, en dat was dus zo. Helaas stond daar geen telefoonnummer bij. Dus weer verder zoeken.. Mijn broer heeft toen m.b.v. het internet de vorige eigenaren van het adres gevonden waar de winkel zich bevindt en heeft deze mensen gebeld. We kregen een vrouw aan de telefoon en die heeft ons het nummer van haar man gegeven. Die hebben we dus toen gebeld. Hij kon mij vertellen dat de vrouw van het bedrijf nogal in financiele problemen zat en inmiddels in een of andere varkensstal woonde (weet natuurlijk niet wat er allemaal van waar is). Maar ze was wel naar Polen geweest om chaps te halen, dus ze moet ze wel hebben....
In ieder geval.. mijn vraag nu, na bijna 3 weken en geen chaps en wel geld armer. Kent iemand dit bedrijf of woont iemand erbij in de buurt??.. Het bedrijf zit/zat in Oirschot bij Tilburg (en ik woon in Groningen, dus niet bepaald om te hoek...)
In ieder geval bedankt...
Sanet