Wat is het verschil (dekens)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Wat is het verschil (dekens)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 22:41

Bij de site staat van Tackshop.nl staat het volgende deken te koop
Afbeelding
Een prachtig mooie deken gemaakt van 100% polyester polar fleece met holle vezels. Deze speciale vezels hebben een hogere opname graad en maken dus dat uw paard eerder droog is. Zachte anti-pluis buitenlaag, Sherpa Curl Fabric aan de binnenzijde en rond de nek. Een dubbele borstsluiting met musketons en zigzag gestikt nylon. Een verstelbare buiksingel met musketonsluiting aan beide zijden. Een staartkoord voor de perfecte afwerking van een werkelijk prachtige deken. Alle gespen en musketons zijn gemaakt van puur koper.
Dit deken kost maar liefst 72,95!

Nou kreeg ik vandaag een blaadje binnen van de Agradi en zag bijna zo'n zelfde deken;
Afbeelding
Afbeelding
Warme comfortabele deken met een fleece buitenzijde en een teddyfleece binnenzijde. De deken heeft een funcionele minihals die terug te slaan is en door middel van klittenband wordt bevestigd. De deken is verkrijgbaar in de kleuren blauw en bruin.
Dit deken kost nu 49,95 maar was 69,95

Het bovenste deken heeft natuurlijk een speciale stof, maar voor de prijs hoef je het met de onderste niet eens meer voor te laten, deze heeft namelijk nog kruissingels ook.

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 23:59

Tis de zelfde alleen op de ene zit een merkje

Tdekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:58

inderdaad dezelfde deken !!!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:06

Ik vind de bovenste wel mooier en er luxer uit zien maar dat kan aan de foto liggen natuurlijk het blijft een gok. Soms koop je iets duurs en dan is de kwaliteit bagger.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:53

Lijkt mij vrijwel dezelfde alleen verschillende sluitingen.
Wel vind ik de deken bij de Fries wat krapje zitten.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:14

Eerlijk is eerlijk, wel een prachtige deken! Maar gewoon dezelfde, de bovenste is Levis en de onderste is V&D Haha!:D

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 19:15

Ik vind die tweede deken echt veel mooier, de hals is ook met velcro (klitband) en bij de 1e niet. Het is trouwens echt een superfijne deken; is gemaakt van Teddy Fleece en staat echt cutie Lovers .
Heerlijke deken voor op transport, zweetdeken, onderdeken...
Ik vind de eerste er wat cheapy uitzien, maargoed, smaken verschillen Lachen.
Ik kan trouwens bevestigen dat het materiaal identiek is (heb het zelf uitgebreid vergeleken namelijk).

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:29

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 20:29

nou, volgens mij is de eerste deken dikker van kwaliteit en de gespen zijn van puur koper (das duur)

Ik hoop deze week de tweede (van Agradi) te ontvangen want ik heb hem afgelopen vrijdag besteld.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:08

Suzan1 schreef:
nou, volgens mij is de eerste deken dikker van kwaliteit en de gespen zijn van puur koper (das duur)

Zoals ik hierboven al stel; de stof is identiek, de dikte ook.
Over dat koper, daar heb je helemaal gelijk in .
Mijn paardje is er een echte teddybeer in Lovers .