cavallo leren rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

cavallo leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 21:17

Hoi,

Ik ben van plan om leren rijlaarzen te gaan kopen. Ik wil graag cavallo's. Ik heb uit topics hier op bokt begrepen dat de cavallo's niet van heel hard leer gemaakt zijn??
Ik vroeg me af hoe duur deze zijn, welke modellen er zijn, wat het verschil tussen de modellen is enz...
Ik wil geen coating, ik heb al vaak gelezen dat dit snel lelijk wordt...
Ik hoop dat jullie wat info hebben over de cavallo's!

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 21:34

ik heb mijn oude cavallo's nu precies 10 jaar en heb al een nieuw paar klaar staan, maar mijn oude zijn nog steeds zo goed als goed en zitten zo lekker. Het leer aan de binnenkant is nu wel erg dun maar dat mag ook wel na 10 jaar elke dag gebruiken. Ik ben er dus meer dan tevreden over, na een jaar of zes heb ik de hak vervangen.

Sandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:16

Ik heb zelf laarzen van Petrie, dus ik kan je niet echt iets vertellen over de hardheid van het leer van Cavallo.
Maar t verschilt per soort laars, want je hebt verschillende modellen en verschillende soorten leer. (bijv. rundleer en kalfsleer, het een is gewoon harder dan het ander)

Toen ik zelf aan het kijken voor laarzen zag ik op deze site wel iets over de modellen van Cavallo. http://www.dekroo.nl/shop/cavallolaars.html Hoop dat ie het doet.. Maar op internet kan je met even wat zoekwerk wel veel meer vinden over de verschillende soorten laarzen en prijsindicaties enzo. dus succes ermee!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 16:21

Bedankt voor jullie reactie! Ik lees eigenlijk alleen maar positieve reacties over de cavallo's!.. ..