Een vriendin van mij bied haar zadel te koop aan maar is niet helemaal zeker over wat ze er voor kan vragen misschien dat jullie haar een beetje helpen kunnen. Het is een Contourmaster dressuurzadel,17,5 inch.Is ongeveer 3 jaar oud en ziet er nog goed uit.Heeft wel gebruikssporen maar niet overdreven of zo. Zadel heeft een stelbare boom(niet het wintec idee)dus kan op verschillende paarden gebruikt worden.In de kussens zit ook gel dus past zich vrijwel naar elk paard aan.Heeft naar mijn weten geen hele diepe zit maar vrij normaal(ik vind hem lekker zitten). Zadel is met de hand gemaakt toen der tijd en koste nieuw meer als 3000 GULDEN. Weten jullie wat ze er ongeveer voor kan vragen?? Ik ben namelijk niet bekend met het merk,kwam ook alleen een engelse site tegen maar ben erg slecht in engels.Ik zag wel dat er prijzen in stonden van over de 2000 euro.
EEFIETJE
Geplaatst: 30-10-04 21:58
ik zou er denk ik wel 1000 eruo voor vragen maar das een beetje moeilijk te zeggen zomaar als ik haar was zou ik naar de zadelmaker gaan en daar vragen wat ie waard is ...... die kan het het beste inschatten toch>>>