Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joycje schreef:wat voor afstamming??? Hoe is het paard nu?? Is er nog op te rijden? Is het een goed leerpaard? enz enz...
denk dat als ie alles meeheeft je er een €4000,- voor zou kunnen vragen.. maar dan moet ie wel bijzonder zijn...
Groetjes joyce
joycje schreef:oh dan hoeft €4000,- geen probleem te zijn. Waar mensen een probleem van kunnen maken is de leeftijd.. niet iedereen wil een paard van 14 kopen..
Sammie schreef:Mijn paard is 19 (en 1.65) en daar start ik nog mee. Zowel Ferro als Bonfire waren overde 16 toen ze aan de OS mee deden. Omdat tegenwoordig iedereen al graag met een paard start als ie 4 is, vind met 10 jaar al oud. Een 14 jarig paard kan rustig nog minimaal 4 jaar meedoen. Een perfect leerpaard waar je nog een paar jaar rustig mee door kan hobbelen. Op wedstrijdniveau en daarna voor jezelf of de oefeningen te leren. voor de leeftijd zou ik hem niet laten staan, alleen voor de prijs en evt. gebreken.
rashida schreef:wat een prijzen zeg. voor een 14 jarige vind ik het veels te veel hoor. ik zou zeggen hoog uit 2500. de paardenmarkt is niet meer wat het is geweest hoor.