Aangezien het na vannacht om half 6 donker is 's avonds, en ik 4 dagen pas om half 5 thuis ben, is de kans groot dat ik zo af en toe toch in het donker moet rijden. Ik wou daarom een lampje (of meer) aanschaffen. Maar waar halen jullie die? Ik dacht zelf bij de fietsenmaker, maar ik weet niet of ze daar heel duur zijn ofzo.
Ik heb trouwens wel van die reflecterende beenbeschermers ergens op zolder liggen.
Kwaidie
Geplaatst: 30-10-04 14:27
ik denk dat je vast wel bij een fietsenmaker een lampje kunt kopen voor niet zo heel veel geld!!! En ik denk ook wel dat een ruitersportzaak ze heeft!
Paulusjuh
Geplaatst: 30-10-04 14:53
voor goedkopie zou ik eerder naar fietsenmaker als ruitersportzaak gaan Ik heb n reflecterend hesje..van mn moeder gehad, hadde ze op der werk. Ga es bij deXENOS kijke...zag ik pas een hele voorraad refelctie spul!
MarrieLeen
Geplaatst: 30-10-04 15:31
Bij de Hema kan je een heel goedkoop setje kopen, die je op allerlei standen kunt zetten! Succes!
Sjonniej
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-04 17:10
Zo een hesje hoeft niet van mij. Ik heb van die beenbeschermers en dan een lampje. Om de 50 meter staat hier toch een lantaarnpaal, dus ze zien me zowiezo wel. Maar iig. bedankt!