Passen pijpkousen voorbenen ook achter??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stephany

Passen pijpkousen voorbenen ook achter??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 13:40

Misschien een rare vraag, maar ik weet het echt niet!
Ik ben n.l. op zoek naar pijpkousen voor de achterbenen van ons paard, ik heb enkele reakties gehad, maar dat zijn p.k. voor de voorbenen, en sommigen zeggen dat die ook wel om de achterbenen passen. Verward
Is dat zo? (want bij divoza b.v. staan er p.k. speciaal voor de achterbenen...vandaar deze vraag)

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:56

Het past wel, maar de achterbenen zijn vaak wat groter daar moet je wel rekening mee houden.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 14:01

hangt ervanaf welke maat het is. Achterbenen zijn vaak breder. Dezelfde maat als je voor hebt, zal achter waarschijnlijk te klein zijn...

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 14:06

Er zijn van Eskadron speciale achterpeeskappen, mooie dingen, en ook duurzaam.
Waarom wil je gebruiken? Als je ze nodig hebt omdat je paard strijkt met zijn achterbenen, kun je net zo goed strijklappen kopen. Die werken net zo goed, en zijn ook nog eens goedkoper.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 14:20

Ja, dat klopt! maar voor springen zijn ze aangeraden!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 14:25

Die van voor kan je niet om de achterbenen doen, daar heb je speciale beschermers voor de achterbenen voor want dat soort rubberachtige wat erop zit is dan een andere vorm. Ik heb ze van kieffer.
Ik heb er geen duidelijke foto van, beschermers zijn donker en mn paard ook dus daardoor zie je ze niet goed.