Ik wil voor de winter een fijn uitrij/nierdeken kopen. Ik had voor m'n vorige pony zo'n fleecegeval maar het leek altijd alsof het daar gewoon doorheen waaide.
Welk uitrijdeken raden jullie aan? Waterdicht of niet, soort materiaal, merk enzo.
Ik gebruik hem dan voor het warmlopen en droogstappen en voor als er een gure wind waait tijdens buitenritten.
Ik heb die van Rambo op divoza zien staan maar die is tegenover die van pagony wat duurder. Heeft het ook nut om die rambo te kopen of heeft hij weinig verschil met de pagony en betaal je alleen voor het merk meer?
NFkim
Geplaatst: 30-10-04 13:00
Ik heb zelf een deken van wol, deze is wat dikker en zwaarder dan een fleece deken. Maar weet zo even geen merken op te noemen..
Roselie
Geplaatst: 30-10-04 13:09
Met rijden in de bak een wollen deken(helemaal) en buiten een halve deken, waterafstotend
esther82
Geplaatst: 30-10-04 14:11
Ik heb er een van nylon, best een dik gevoerde. Met katoen aan de binnenkant. Hij is wel waterafstotend maar niet waterdicht. Mijn zus heeft er van de week een gekocht van harry's Horse. Echt een onwijs mooie deken. Gevoerd met fleece, en geheel waterdicht.