Ik ga vandaag even trainen voor Behendigheid wedstrijd
Iemand nog leuk ideeën die we kunnen doen: we hebben al: - Oranje zeil (op staan enzo) - Kleedje om op te staan - Doek over hun hoofd leggen. - Iets met een paraplu.
(behendigheid is trouwens dat je heel snel een parcous af moet leggen en dan langs alleenmaal "enge" dingen moet gaan.)
En we moeten op het ergste zijn voorbereid want we hebben al balken gehad die in de lucht hangen, oranje zeil als hele grote tent waar je met je paard onderdoor moest...
Diva
Geplaatst: 30-10-04 11:18
-lijn met slierten van afzetlint -bos takken/bezem achter je aan slepen
Maikuh
Geplaatst: 30-10-04 14:30
- op je paar door een poortje. en dan het poortje ook te paard weer dichtmaken. -een lijn ophangen. langs de bakrand was neerleggen en ga de was maar ophangen. - een gordijn over een balk neerleggen en daar doorheen rijden.
Titsia
Geplaatst: 30-10-04 15:32
de laatste keer dat ik dat heb meegedaan stond er: een groene bak met daar iets in zodat het klonk als een knetterend geluid, zoals de elektriciteitsdraad een houten plank met aan de kanten nog twee planken zodat je een smalle doorgang kreeg een staander met daaraan een paraplu, je moest er rond gaan een grote ton, olievat, met daar hoefijzers op en die moest je wederom in een kleinere ton smijten maakte heel veel lawaai tussen boomstammetjes slalomen
Kijk anders eens even in mijn profiel staan denk ik wel een paar foto's in