Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jimmy_lover schreef:haha ik heb dat ook maar ik heb een heel speciale laars gekregen hij heeft hele brede kuitomvang en ook gwn bijv maat 39 bij me voeten en natuurlijk ook korte benen he!neit dat je er iets aan hebt maar mischien een troost dat er toch wat zijn
), en heb maatwerk van Huet. Hij meet van tevoren heel je benen op, laat je verschillende modellen zien, geeft uitgebreid info over de laarzen. Hij kan ze voor je op maat laten maken voor een hele betaalbare prijs, en dan heb je echt mooie laarzen!
Branca schreef:SabineG, heb je het model leren laarzen nodig voor wedstrijden?
Zo niet, die van Mountain Horse zijn in wijd te verkrijgen.
Heb ik dus ook en zitten zetjes, niet strak, niet los.
Amanda schreef:Branca schreef:
SabineG, heb je het model leren laarzen nodig voor wedstrijden?
Zo niet, die van Mountain Horse zijn in wijd te verkrijgen.
Heb ik dus ook en zitten zetjes, niet strak, niet los.
Bij die van Mountain Horse is de maximale kuitmaat 42 cm. Dat staat op de website.
Het wordt maatwerk voor je vrees ik.
Ik heb ze hier ..
, ik moest ze toen wel afnemen, werd gegarandeerd dat het wel zou bijtrekken, maar nee hoor
, het bleven ballonetjes. Gelukkig heb ik ze kunnen verkopen en die persoon is er erg gelukkig mee. Nu heb ik Cavallos, een ramp met inlopen/rijden, ben er nu al bijna 2 jaar mee bezig
. Ze waren te hoog, dus heb ik ze laten inkorten aan de achter en binnenzijde, buitenzijde hoog gelaten (krijgt dan een beetje anky model), maar helaas het wil nog steeds niet lukken, veel mee gelopen, gezeten, en gereden, maar ze blijven pijnlijk en vooral hard, maar ik blijf volhouden en op een dag zullen ze zich wel geven
.Preddy schreef:En Derby heeft het model Landerd, die kuitmaten zijn vaak wijder, en daar is de laars ook goed op af gestemd zegmaar!