omdat k in een eindexamen klas zit moet ik voor het vak nederlands een werkstuk maken en uitleg geven over mijn toekomstige beroep het africhten van paarden.
ik moet hiervoor een statistiek hebben over de werkgelegen heid op het gebied van paarden africhten...ik kan die op google geen vinden....weten jullie een site??
bedankt...groetjes janneke
TheSam
Geplaatst: 29-10-04 20:39
Dat is een moeilijke! Ik ken een paar mensen die het doen, maar die werken allemaal op free-lance basis... Probeer anders eens bij een spring- of dressuurstal bij jou in de buurt te informeren... Succes met het zoeken!
Anoniem
Geplaatst: 29-10-04 21:01
dit gaat niet want ik moet een statistiek hebben....maar als toch nog iemand dit leest: ik moet ook weten hoeveel je verdiend als je in de paarden houderij enz. werkt...zou iemand open willen zijn en dit mij willen vertellen desnoods via PB
AnnaBabs
Geplaatst: 29-10-04 22:06
misschien eens de site van het CBS bekijken? ik weet niet of zij deze info ook bijhouden, maar je kunt het altijd proberen. succes met je verslag!
StalDoorstap
Geplaatst: 30-10-04 00:10
Ik denk dat iemand met een eigen zaak niet weet wat ie verdient. Dat is iedere maand weer anders.
En verder kun je wel lukraak cijfers krijgen, maar wie zegt dat die kloppen? Of doet er dat niet toe?
Issy
Geplaatst: 30-10-04 13:35
als je weet wat je verdient en wat de kosten ervan zijn wil jij niet meer zomaar in de paarden werken, vrees ik.
Britty
Geplaatst: 30-10-04 13:48
Je moet idd van goede huize komen, en op een goed bedrijf zitten wil je van het africhten van paarden ( en niets dan dat ) kunnen leven. Maar misschien dat het CBS je zou kunnen helpen. Probeer eens na te gaan bij welke vakbond "paardemensen" die in dienst zijn bij een bedrijf, zich kunnen aansluiten, en onder welke CAO ze werken. Wellicht dat je daar ook wat wijzer kan worden.
Ik betwijfel of je hier gemakkelijk info over gaat kunnen vinden, maar succes ermee!