Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) een gemiddelde kwaliteit wel voldoende is. WEl moeten de dekens goed waterdicht zijn, vooral omdat het sterke beestjes zijn die veel buiten staan.
we hebben toen met een zelfgemaakte tiedeman een maandje gereden, en toen was het over (tiedeman had gewoon 3 standen en stond meestal vrij los) zo'n hulpmiddel kan je dan net niet even pakken als je hem nodig hebt (wat bij een paard wel kan ) en kan bij een shet ook gewoon even nodig zijn als hulp.
(iets meer variatie, geld trouwens voor alle shet spullen)
waardoor ze op een shet weer niet lekker liggen, dat is dan weer jammer! 16 / 16.5 inch dressuur zadels (en dan niet van die plastic rotdingen maar gewoon echt een zadel. )
)

stef schreef:1)Wat kan/kon je heel moeilijk vinden voor je pony?
het is dan nog wel een veulen, maar ik zie amper echt Leuke halsters in a/b maat, zijn allemaal zo normaal..
2)Wat vind je van de huidige markt in kleine spullen?mwah.. Kijk ook nog niet echt rond, maar ik zie vaak dat het allemaal voor grote paarden zijn(met name bandages)
3)Liever betaalbaar en wat mindere kwaliteit, of (heel) duur en super kwaliteit? (dus bijv neem je genoegen met een harry's horse deken, of wil je een bucas?)betaalbaar, en dan maar wat minderkwaliteit.. zolang het met b.v geen halster is dat als hij 1x trekt, het halster kapot is ... geef mij maar een harry horse dekentje danAls die ook niet naar 1x trekken kapot is
).
. stef schreef:
1)Wat kan/kon je heel moeilijk vinden voor je pony?
Citaat:2)Wat vind je van de huidige markt in kleine spullen?
Citaat:3)Liever betaalbaar en wat mindere kwaliteit, of (heel) duur en super kwaliteit? (dus bijv neem je genoegen met een harry's horse deken, of wil je een bucas?)
Ik ben een keer zodanig in het zak gezet toen ik een super gaaf deken voor mijn Welshje kocht aan 130€ terwijl iemand hetzelfde deken in D-pony maat voor zo een 50€minder mee kreeg (nota bene nog in dezelfde winkel ook)
)Citaat:Tnx alvast (meer ideeen hoor ik graag)