Al een keer een Trail op de Veluwe gemaakt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bibi76

Al een keer een Trail op de Veluwe gemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 15:08

Volgend jaar zou ik graag eens een weekendje naar de Veluwe willen met mijn paardje.
Hiervoor heb ik een mooi boek gekocht Veluwe trail Route gids, helaas is dit boekje niet meer up to date.
Zijn jullie wel eens geweest, hoe beviel het, en waar verbleven jullie?
Het is voor mij de bedoeling dat ik met ongeveer 6 a 8 personen zal gaan en natuurlijk onze eigen paarden zal mee bregen.
Hoop dat jullie me aan Info kunnen helpen

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:24

Ik heb het 2x gedaan, beide keren met een groepje van 4 personen. We zijn 3 dagen geweest. De overnachtingen waren beide keren goed, we zijn elke nacht ergens anders geweest.
De route werd soms erg slecht aangegeven, of het bordje was weg, of verstopt achter de planten. Maar het waren erg mooie routes!! Ik denk dat ik dit jaar weer ga met een vriendin.
Wij zijn beide keren begonnen in Ermelo (bij het Roode Koper) en (k weet het niet meer precies) door gereden naar Otterlo, overnacht bij de Woody Ranch, paarden mooie ruime stallen, wij een blokhut. 2e dag zijn we doorgereden naar een manege en wij sliepen op de camping er tegenover in een blokhut (weet de naam niet meer) maar dat was ook erg goed!!
Veel plezier!!

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:26

Ik al heel vaak hhihi ik woon aan de veluwe Lachen
Maar dan gewoon een paar uurtjes en niet echt een route.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 18:28

Zou van de zomer zijn gegaan, maar helaas ging dat dankzij een peesblessure niet door.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:37

Ik ben vorig jaar naar Ermelo geweest en heb daar trail 2 gereden met de haflingervereniging en dit jaar ben ik een weekend naar Vierhouten geweest en heb gelogeerd met paard en al in "De Malle Jan". Het was echt super daar!!! We hebben toen rit 1 gereden en de andere dagen gewoon over de hei enz.

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:47

Ik ben dit jaar naar de veluwe geweest. Met z'n 4en hebben we 4 dagen overnacht op de Woody Ranch (Uddel) en vanuit daar verschillende tochten gereden. Aanrader OK dan!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 23:07

Ik heb een stuk of 6 dagtochten gereden van de veluwe trail met mijn aanspanning. Heel leuk en goed uitgezet. Ik heb geen gebruik gemaakt van de pleisterplaatsen want die zijn onwijs duur. Paarden (shetten) stallen voor 50 euro (mochten dan ook niet in het land) of een trailer parkeren voor 10 euro. De auto met trailer gewoon geparkeert op een parkeerplaats in het bos. Overnachten deden we op boerderijcampings. Deze hebben altijd wel een stukje land en ze vinden het heel leuk om paarden op bezoek te hebben (de andere campinggasten ook). Tent naast het land, geweldig. Daar waren we alles bij elkaar zo'n 20 euro per nacht kwijt (2 personen en 2 ponies) Het is even zoeken wat in de buurt van de trail lag maar uiteindelijk waren niet verder als een kilometer van de trail verwijderd.