Edward Gal Gelderse sportman van het jaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Edward Gal Gelderse sportman van het jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:41

In veel opzichten was 2004 een bijzonder sportjaar, ook voor de Gelderse sporters. Een aantal van hen zal in de prijzen vallen bij de verkiezing van de Gelderse Sport- en Talentenprijs 2004, waarvan de prijsuitreiking plaatsindt op zaterdag 8 januari 2005.

T/m 5 november kun je mede bepalen welke sporter(s) genomineerd gaan worden voor de Gelderse Sportprijzen 2004. Uit alle voordrachten selecteert een deskundige jury, bestaande uit vertegenwoordigers vanuit de organisatie en oud topsporters, uiteindelijk drie nominaties per categorie, waarop u vervolgens vanaf eind november weer kunt stemmen via dagblad De Gelderlander/Stentor.

Bron: www.gelderland-sport.nl

Iedereen weet inmiddels dat Edward op het nippertje niet naar Athene is vertrokken door een blessure van zijn paard. Toch is hij zo sportief geweest om zijn team-genoten aan te moedigen en ons te voorzien van commentaar tijdens de wedstrijd. Onder andere daarom heb ik hem voorgedragen als Gelderse sportman van het jaar.

Als je vind dat hij deze vermelding verdiend, link dan even door en stuur een mailtje naar info@gelderland-sport.nl en vermeld:

Naam sporter/ploeg/talent
Edward Gal, Harskamp

Sportdiscipline
Paarden dressuur

Naam, adres, telefoonnummer van de persoon die nomineert.
Edward Gal
Laarweg 15
Harskamp
E-mail: nwerner@xs4all.nl
Zie ook: www.edwardgal.nl

Motivatie waarom er genomineerd wordt (prestaties).
Die mag je zelf invullen.........

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 22:53

heel bokt: STEMMEN!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 15:22

Kom op!!! STEMMEN!!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:44

Ik was altijd erg fan van edward tot ik de insiders verhalen hoorde van een stagaire.. Ik was er erg snel klaar mee.. Jammer dat je beeld zo vertekend kan worden.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:03

Ik ga ook stemmen.. Tong uitsteken mag je vanuit alle provincies stemmen dan? ( ik woon in Gelderland, daar niet van)

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:14

Jippie schreef:

Naam, adres, telefoonnummer van de persoon die nomineert.

Edward Gal
Laarweg 15
Harskamp
E-mail: nwerner@xs4all.nl
Zie ook: www.edwardgal.nl

Misschien ben ik niet helemaal helder en staat dit er als voorbeeld, maar hier hoor je toch je eigen naam en adres op te geven??? Blond Ga de mail wel met mijn eigen naam versturen iig....

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:27

jaaa ik ga stemmen *LOL*

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:34

Wat zetten jullie bij 'Motivatie' neer?
Ik weet wel wat ik bedoel, maar erg moeilijk om onder woorden te brengen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 08:54

Motivatie:
-bijvoorbeeld dat Edward super heeft gepresteerd maar op het nippertje niet naar Athene kon door een blessure van zijn paard. Aangezien hij een medaille kandidaad was heeft dat misschien wel onze medaille voor landenteam gekost.
- of dat Edward niet uit een paarden familie of familie met de nodige reserves komt en dat hij zonder kruiwagens of ruggesteun de weg naar de top heeft afgelegd.
- of dat Edward ondanks alle prestaties en hoogtepunten een zeer benaderbare persoonlijkheid is gebleven.
- of dat Edward geen toevallige eendagsvlieg is omdat hij met meerdere paarden zeer succesvol is in de sport.
- vul zelf maar aan.....

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:41

joycje schreef:
Ik was altijd erg fan van edward tot ik de insiders verhalen hoorde van een stagaire.. Ik was er erg snel klaar mee.. Jammer dat je beeld zo vertekend kan worden.

Van wie heb je WAT gehoord, als je zulke uitspraken doet, moet je deze ook motiveren!!!

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 16:51

Ik ga trouwens wel op hem stemmen als iemand het wel verdient is Edward dat wel!!!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 01:23

jorg schreef:
Van wie heb je WAT gehoord, als je zulke uitspraken doet, moet je deze ook motiveren!!!

Rustig aan en niet meteen piepen. Haha!

Ik vind het niet nodig hier meteen vanalles te gaan spuien. Heb met jippie een aantal pb's uitgewisseld en ondertussen mijn mening bijgesteld...

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 11:02

joycje schreef:
Rustig aan en niet meteen piepen. Haha!

I

Ik piep niet, maar wanneer je zo'n reactie op bokt zet kun je dit verwachten. Je lokt zelf een reactie uit als je zulke onzin erop zet, motiveer het dan waarom je dat vind.

iedereen mag vinden wat hij of zij wilt en iedereen heeft een bepaalde favoriet, maar ik blijf het zwak van je vinden as je het niet motiveerd. je hoeft geen namen te noemen.

Sorry

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:07

Dan vind je het zwak.. Dat moet dan maar.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:49

jorg schreef:
Ik piep niet, maar wanneer je zo'n reactie op bokt zet kun je dit verwachten. Je lokt zelf een reactie uit als je zulke onzin erop zet, motiveer het dan waarom je dat vind.

iedereen mag vinden wat hij of zij wilt en iedereen heeft een bepaalde favoriet, maar ik blijf het zwak van je vinden as je het niet motiveerd. je hoeft geen namen te noemen.

Sorry

Leuk gemotiveert maar, jij bent overduidelijk gewoon super nieuwsgierig Haha!

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:50

Dimple schreef:
Leuk gemotiveert maar, jij bent overduidelijk gewoon super nieuwsgierig Haha!

Hihi thanks dimple OK dan!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 21:57

Ik vind gewoon dat edward dat heeft verdiend.
-Edward rijd super netjes.
-Heeft de olimpische spelen gemist en 100% gekozen voor zijn paard.
Dat telt voor mij ook zeker mee.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 09:19

ik heb ook een tijd bij edward en Nicole stage gelopen. Enja t is gruwelijk hard werken bij hun. Denk dat het een van de zwaarste stages is die ik ooit heb gehad, maar ik ben wel altijd met plezier er naar toe gegaan. Edward en Nicole zijn mensen die ontzettend veel voor hun paarden over hebben, elk paard telt voor hun. Als ik de stage over kon doen zou ik t doen. Ik ga dus ook zeker stemmen op Edward.