hoe verkleed ik me met...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xjemarisxje

hoe verkleed ik me met...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 18:57

Een verkleedwedstrijd met me paard! ik moet dan verkleed en aan me paard moet ik ook natuurlijk iets doen.. maarja wat? ik kan nie te veel grote en hele gekke dingen aan omdat mijn paard daar van schrikt! weten jullie iets origineels...?

xxmaris Bloos!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:57

Als pierrot..

Kwaidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:27

Ik heb een keer pas de deux gereden waarbij we ook verkleed moesten. We waren toen een soort van toverfee. We hadden een paardrijbroek aan met daarover heen een lap stof wat een rok moest voorstellen.., mijn moeder heeft dit zelf gemaakt, is echt niet moeilijk gewoon een grote lap stof kopen en de achterkant van de rok dus helemaal over de kont van het paard leggen, voelt voor het paard net zo als een deken. En op onze cap hadden we een grote puntmuts gemaakt met daaraan nog een sliert. Verder hadden we nog een blouse aan en een band om ons middel, ook gewoon van , een andere kleur, stof gemaakt. We hadden de paarden en onszelf verder nog mooigemaakt met kerstslingers..., die glommen mooi, gewoon tussen de knotjes proppen, je maakt zeg maar een beetje slinger vast aan het stiekje van het knotje...! Het zag er echt mooi uit en veel werk was het niet en ik denk ook niet dat je paard hiervan zal schrikken....! Wat de anderen deden weet ik niet meer zo goed, kgeloof dat er nog een vogelverschrikker was ofzo, met stro en hooi in mekaar gezet...! En er was volgens mij ook iemand verkleed als dracula, Het paard had voor 1 witte en 1 zwarte bandage om en achter ook, maar dan omgedraaid, ziet er erg grappig uit, en zelf hadden ze hun hele hoofd wit gesmienkt met een zwarte pruik op...! Als ik jou was zou ik gewoon iets verzinnen met de spullen die je al hebt (gekleurde bandages, dekjes enz...) en dan zelf ff in een fopwinkel gaan kijken!
Tis wel hartstikke leuk om verkleed op een paard te zitten!!!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:34

of je gaat als pippi langkous en je plakt stippen op je paard Knipoog

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:47

Als Kermit de Kikker!

Afbeelding
whaha heb ik inmiddels al zo vaak gezegd...

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:58

als sinterklaas OK dan! Clown

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:08

hmmmm, ik heb geen foto's als voorbeeld, maar....

ik ben samen met een vriendin (crista op bokt) als tampon en maandverbandje gegaan.... was echt onwijs lachen, ik in een grote tampon (met als enige nadeel dat ik niet heel goed om me heen kon kijken... ach jammer dan) en crista als maandverbandje... van 2 grote stukken karton... op haar paard allemaal maandverbandjes geplakt en die van mij behangen met tampons... Haha!

en we wonnen nog ook!

Stuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:14

als zorro
Zwarte hoed, zwarte band voor je ogen kleine keep, zwarte zweep als lans of iets wat daar op lijkt, en bij je paard zwart dekje

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 14:26

Ik heb al een paar keer Quadrille gereden op de manege waar ik hiervoor reed. (rijden met zijn vieren op muziek)
Dit was ook verkleed, we moesten zelf onze proef schrijven en muziek erbij zoeken.
De eerste keer zijn we als Jungle dieren gegaan.
Mijn zus was een Tijger, Mijn ene nichtje een beertje, mijn andere nichtje een leeuw en ik was een gorilla. (met masker en harig pak)

Daarna zijn we als de Tovenaar van Oz gegaan.
Mijn zus als blikken mannetje (met zilver papieren kleding)
ijnnene nichtje was dorethy, mijn andere nichtje was de leeuw,
en je raad het al ik was de vogelverschrikker.

Dit was een vrij simpel pak.
Men neemt oude kleding (broek, blouse en een stohoed)
Maakt hierin wat gaten en stopt daar stro in.
Het paard waar ik toen op reed heb ik en berg stro in haar manen en staart gedaan en tussen mijn dekje en zadel heb ik een jute zak gelegen.

Hier wat foto's van de ons als de tovenaar van Oz.
Ze zijn wat donker.

Afbeelding

Afbeelding

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:48

Wat ik vroeger bij mijn pony heb gedaan, is een hoed van papier maken en beplakken met gekleurd papier. 2 gaten erin en vastpaken aan het hoofdstel. Op de punt 2 ballonnetjes vastmaken...Erg grappig! Zelf ging ik als een soort clown met ballonnen op m'n hoed (over m'n cap.)en een groene spaanse jurk met gekleurde stippen. Je kunt ook een lange rok kleurig maken met pompoenen en balonnen. Het leuke is dan ook dat de rok over de kont van je paard hangt.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:24

ik ga dit jaar met 2 vriendinnen als onthoofde ridders....en onze paarden zijn helemaal bebloed Tong uitsteken ben samen met ididit ook al eens als dartboord en dartpijltje gegaan en dan als maandverbandje en tampon....
en vorig jaar ben ik met 3 vriendinnen als condooms en sperma cellen gegaan (2 als condoom en 2 als sperma cellen) zal es kijken of ik daar nog foto's van heb!
heb trouwens tot nu toe altijd de orginaliteit gewonnen!

roompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:51

Haha! heej meis
je zag er vast leuk uit ...
mariska a.k.a. heks..Tong uitsteken scary whhaah
Cool

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:33

Ik heb een keer met een paar vriendinnen een puzzelrit gedaan, moest je ook verkleed. Wij zijn als moulin rouge gegaan Pling We hadden zowiezo al heel veel lol bij het voorbereiden, alleen toen we in het park waren zaten de mensen toch een beetje raar te kijken Tong uitsteken .
We hebben hiermee toen wel de orginaliteitsprijs gewonnen Schijnheilig OK dan!

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:38

XveraX schreef:
Ik heb een keer met een paar vriendinnen een puzzelrit gedaan, moest je ook verkleed. Wij zijn als moulin rouge gegaan Pling We hadden zowiezo al heel veel lol bij het voorbereiden, alleen toen we in het park waren zaten de mensen toch een beetje raar te kijken Tong uitsteken .
We hebben hiermee toen wel de orginaliteitsprijs gewonnen Schijnheilig OK dan!

Oh oud topic zie ik nu Bloos! Scheve mond