hoihoi rijd iemand hier spaanse dressuur of heeft er verstand van? ik ben namelijk wel nieuwsgierig ernaar en heb een paar vraagjes...
1: waarvoor werd de spaanse rijstijl (heet het gewoon dressuur?) oorspronkelijk gebruikt? was het net zoals western voor het ranchwerk? of had het een ander functie.
2: wat zijn de grootste verschillen tussen engels en spaanse dressuur?
3: zijn er ook wedstrijden in die spaanse rijstijl en wat wordt er dan gevraagd? dezelfde oefeningen als in de engelse dressuur?
2: is die spaanse rijstijl een andere naam voor barok rijden? of is dat weer iets anders.
en dan nog een vraagje, wat voor rijstijlen heb je eigenlijk allemaal? ik weet engelse dressuur, amerikaanse dressuur (western) spaanse dressuur en er is toch ook een portugese rijstijl? en is er nog meer?
ik hoop dat iemand iets hierover weet, niet dat ik zelf spaans wil gaan rijden hoor, maar ben er gewoon nieuwsgierig naar X shannon
gentille
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-04 18:47
Niemand? ik weet het, het staat er nog geen uur op, maar normaal komen op bokt altijd zo snel reacties zijn hier BTW ook mensen die barok/spaans/portugees rijden?
TheSam
Geplaatst: 28-10-04 21:13
In de BIT van vorige maand stond er een artikel over ...