Niet naar de ncb kamp vanwege 3 vlaggen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 18:42

hoihoi
ik heb vandaag kringkampioenschappen vereden en toen ik wilde starten hingen er 3 vlaggen net boven de ingang voorbij a aan het plafond. Lesley schrok zo dat ik eerst 2 vlotes moest rijden. Toen kon ik verder en ging het erg goed. Ik werd 7e maar ik kreeg bij elke jury -6 dus -12 intotaal eingelijk met die 12 punten erbij zou ik 2e zijn met een punt verschil met nummer 1
ik baal hier echt super van
zou je geenklachtenbrief ofzo kunnen schrijven!
of is hier niets tegen te doen?
groetjes jeannette


CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:50

hier is niets tegen te doen, al is het wel erg balen!!!
je moet je paard in alle gevallen in de hand hebben, zelfs al stort er een vliegtuig vlak naast je ring neer, je moet gewoon ongestoord door kunnen rijden
maar het blijft balen

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 20:29

ja echt baalen en dan nog wel 12 strafpunten ik weet wel dat je geen volte mag rijden maar 12!!
6 PER JURY!
ik heb gewoon al de goede ruiters eraf gereden alleen tonnie hubers stond eingelijk met 1 puntje boven mij! en hij is dus dubbel nkb kampioen z2 moet je nagaan! ik was zo blij!!
maarja zondag weer kring kamp maarja ook al sta ik dan eerste dan mag ik toch nooit door! want dan heb ik nog 8 plaatsingspunten! Boos!
echt super baalen gewoon!
nouja er is dus niets aan te doen maar ik kan echt wel janken!!
groetjes jeannette
hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:30

Welke kring zit jij? Kring Eindhoven?
Jammer dat je geen eerste geworden bent.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:08

Ja, ik heb het ook een keer gehad op de kampioenschappen. Er ging iemand bij de jury de coupons ophalen van degene die al gereden hadden en die sloeg de deur vrij hard dicht, zodat de glazen ramen vreselijk gingen rinkelen. Ik was net bij A binnen gekomen, en vloog meteen bij A de baan weer uit. Jammer maar helaas, u kunt weer gaan. Boos!

Navragen is beter dan afvragen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 21:40

Ik zit in kring cuijk dat is brabant en onze kringkamp. zijn altijd in het nkb centrum wanroy dus was wel een mooie voorbereiding op de nkb nouja ik probeer volgende week weer mijn beste doen en wie weet dan meer geluk maar door dat mag zeker niet of ik moet wel niet zo'n geluk hebben!
maarja
groetjes jeannette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 21:51

He wat balen zeg!! Maar troost je: Nicole Uphoff verzocht de fotografen ook dikwijls meer afstand van de ring te nemen want Rembrandt kon helemaal flippen van fotocamera's. De echte cracks hebben altijd iets aparts *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-12-02 20:52 ]</font>

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-01 21:59

hahaha dank je is toch een opvrolijkertje, ik heb nog maar 3x les gehad van mij nieuwe trainer en nu eingelijk al meteen 2e dus er zit wel vooruitgang in dus dat is ook wel positief maar het is gewoon effe baalen!
hier nog een foto'tje van lesley en mijn trainer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
wel beetje klein en onduidelijk maar toch heb je een beeld!
en is het iets/?
groetjes jeannette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 23:20

wat leuk zeg die foto's jammergenoeg net een beetje te klein om te kunnen zien wat er nu op staat Haha!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 23:27

ik heb niet hetzelfde gehad maar iets anders
ik had nkb- kampioenschappen en toen vlooge r bij het meisje voor mij de pony uit de ring en zij mocht helemaal opnieuw starten gevolg: ze werd 8ste!
nou ik was eg boos en ook hier was niks aan te doen...

wel jammer voor jou van die vlaggen maar je hebt voor je gevoel een fijne proef gereden en dat is toch goed?
enne mooie foto's alleen beetje klein Haha!

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Lynn_Nikita, roosjenat, YandexBot en 94 bezoekers