Weatherbeeta Landa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raya

Weatherbeeta Landa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:11

Wie heeft deze deken? Hoe is de pasvorm en de kwaliteit van deze deken?
Is hij vergelijkbaar met bijv. Harry Horse dekens?
Ik moet een deken hebben en zag deze bij Divoza. Ik ben benieuwd wat jullie van deze deken vinden! *LOL*
Groetjes Anne

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:13

Ik heb een ongevoerde Weatherbeeta Landa regendeken. Vind het echt een hele fijne deken. Mijn paard heeft nog geen enkele schuurplek ervan ofzo. Ik heb geen ervaring met Harrys Horse dekens dus weet niet ofd de kwaliteit vergelijkbaar is.
Ik stond toen ook bij Divoza en wou een beetje een betaalbare deken maar niet Pagony. Dus kwam de Weatherbeeta eruit en ben er supertevreden mee.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:15

Ik heb de WB Landa 150 grams geloof ik, weet niet precies hoe dik de vulling is maar zoiets in ieder geval. Ideale deken, ben er zeer te spreken over. Goede pasvorm, goed waterdicht.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:16

Volgens mij heb ik die deken. De ongevoerde versie. Hij ligt prima op pablo. Fijn hoog op de hals, hij ligt bij Pablo beter als zijn HH deken...

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:08

Ik heb de landa en ben er echt super tevreden over. Bij deze krijgt mijn paard geen schuurplekken, terwijl ze die bij de HH wel krijgt! Super materiaal, heeft nog nooit gelekt! Ik heb hem bij Divoza gekocht, die blauwe en ik denk dat die 220 grams is. Maar super deken, geld zeker waard!

(Ik heb hem vorig jaar gekocht in de opruiming voor 50 euro Haha!)

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:24

Ik heb de WB regendeken (ongevoerd) en ik heb de 220 grams uitvoering.
De laatste gaat het tweede seizoen in en is nog helemaal heel.
Hij ligt ook goed schuift niet en belangrijker nog mijn paard zweet er niet onder wat ze bij de HH deken wel deed.Dus hier ook een heel tevreden klant...er hebben zelfs al een aantal stalgenoten van me de nieuwe Landa 220 gram aangeschaft zo zie je maar! Knipoog

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:26

Afbeelding
En ook in rengallop blijft ie keurig liggen haha

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:03

Ik heb ook 2 WB landa, 1 met een 220 voering en 1 met 220 voering met hals.
Ze bevallen echt super, geen schuurplekken, schuift niet en op de nieuwe zitten ook hele fijne bilflappen!!
Dus voor mij geen andere dekens meer!

Van HH kreeg ze wel altijd schuurplekken...

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:07

Ik heb ook een WB landa, geloof ook 220 gr. maar dat kan ook 150 gr zijn. Ik ben er super tevreden over, bijna niet kapot te krijgen, geen schuurplekken en écht waterdicht OK dan!

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 12:11

Oke dus iedereen is wel tevreden over zijn weatherbeeta...
Ik heb nu een Harry Horse met fleece voering. Ben er wel tevreden over (geen schuurplekken) maar omdat de weatherbeeta net iets warmer is (220) leek me dit dus wel wat.

De nieuwe staartflappen zien er idd erg mooi uit. Ze hebbenook loopsplitten aan de voorkant.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:52

Ik heb de gevoerde Landa,mijn paard had hem pas een week op toen er al 2 grote scheuren t/m de binnenvoering aan toe in zaten.
Divoza heeft hem wel gemaakt met een stuk afwijkende waterdichte stof maar mijn paard heeft hem nog niet weer op gehad.
Over een tegemoedkoming in de kosten viel niet te praten.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:57

Ik heb de WB LANDA COMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben er blij meee.... Nu heb ik ook geen sloper en vies paard dus..